کشف 81 فقره سرقت با اجرای پنجمین دوره طرح ظفر در اراک


کشف 81 فقره سرقت با اجرای پنجمین دوره طرح ظفر در اراک

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 81 فقره سرقت، دستگیری 26 سارق و 28 خرده فروش موادمخدر، توقیف 87 دستگاه موتورسیکلت و 18 دستگاه خودرو و بیش از چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در جریان اجرای پنجمین دوره طرح ظفر در اراک خبر داد.

یوسف سپهوند پنجشنبه ۱۲ تیرماه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای طرح ظفر در اراک، اظهار کرد: در تدوام برنامه های اجرایی پلیس، پاکسازی نقاط شهری با اولویت نقاط آلوده در دستور کار فرماندهی قرار دارد که در راستای طرح ظفر اجرایی می شود و با حضور فرماندهان انتظامی شهرستان های تابعه و حضور حداکثری پلیس های تخصصی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح ظفر نگاه مردمی دارد و به دنبال مطالبات مردمی هستیم، افزود: پیام این طرح ها برای آحاد مردم استان مرکزی تلاش حداکثری پلیس در ارتقای امنیت عمومی و پیام بعدی برای اراذل و اوباش، مخلین نظم و امنیت عمومی و متجاوزین به حقوق عمومی است که بدانند تجاوز به حقوق عمومی نشانه ضعف و درماندگی است و چنانچه به جامعه برنگردند با جدیت و برابر قانون و محکم با آنها برخورد می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: پنجمین طرح ظفر در سال جاری در اراک انجام شده که با موفقیت های چشمگیری همراه بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس