سپاه با استفاده از پژوهش های نوین در حال مقابله با تهدیدات است


سپاه با استفاده از پژوهش های نوین در حال مقابله با تهدیدات است

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان گفت: امروز سپاه با استفاده از علوم روز دنیا و بهره‌مندی از پژوهش‌های نوین در حال مقابله با تهدیدات مختلف دشمن است.

سرهنگ علی توشه امروز در گردهمایی نخبگان و مخترعان بسیجی که با حضور خدام حرم مطهر رضوی و جمعی از مسئولان سپاه قدس گیلان در رشت برگزار شد، با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مسئله پژوهش و توجه به موضوعات این حوزه، اظهار کرد: امروز سپاه با استفاده از علوم روز دنیا و بهره‌مندی از پژوهش‌های نوین در حال مقابله با تهدیدات مختلف دشمن است.

وی با اشاره به موفقیت حاصل شده توسط این مجموعه در راستای مقابله با کرونا در استان گیلان، تصریح کرد: استفاده از مدل‌های علمی نوین در حوزه مقابله با بیوتروریسم علت موفقیت سپاه در حوزه مذکور بود.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان، حفاظت از کیان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را وظیفه ذاتی سپاه پاسداران دانست و خاطرنشان کرد: سپاه قدس گیلان در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت نخبگان، خلاء‌های علمی موجود در مسیر پیشبرد امور انقلاب اسلامی را برطرف کند.

توشه با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه‌روز نخبگان در معاونت علمی سپاه قدس گیلان، گفت: امروز دشمن با استفاده از علوم روز در تلاش است تا تهدیدات خود را علیه انقلاب اسلامی عملیاتی کند و قطعا توانایی نخبگان ما مانع از تحقق این خیال خام می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان