آغاز عملیات اجرایی و افتتاح 4 پروژه آبرسانی در شهرستان شیروان


آغاز عملیات اجرایی و افتتاح 4 پروژه آبرسانی در شهرستان شیروان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی از آغاز عملیات اجرایی و افتتاح چهار پروژه آبرسانی در شهرستان شیروان خبرداد.

غلامحسین ساقی با بیان اینکه با افتتاح یک پروژه و آغاز عملیات اجرایی سه پروژه دیگر در شهرستان شیروان در مجموع ۹۵ هزار و ۸۶۳ نفر ازمردم این شهرستان از نعمت آب شرب پایدارمرتبط با این پروژه ها بهره مند می شوند، گفت: پروژه بزرگ آبرسانی به مجتمع تکمران که ۱۵ روستا و یک شهر را پوشش می دهد و بیش از شش هزار نفر از آب شرب پایدار بهره مند می شوند کلنگ زنی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آبفای استان، وی عنوان کرد: عملیات اجرایی حفر ‌و لوله گذاری و پمپاژ یک حلقه چاه آب شرب در مجتمع هفت روستایی رضاآباد شرقی با جمعیت برخوردار دوهزار ۶۶۷ نفر و پروژه حفاری چاه شماره هفت پهنه جنوبی شهر شیروان در ادامه رویکرد تامین آب متناسب با میزان آب سطحی از محل آب زیرزمینی آغازشده است.

ساقی افزود: همچنین پروژه آبرسانی شهر زیارت و روستای منصوران نیز با جمعیت برخوردار چهار هزارو ۲۴۰ نفر با حفر و تجهیز یک حلقه چاه و اجرای خط انتقال به طول یک هزار و ۳۵۰ متر به بهره برداری رسید و مردم از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شدند .

وی تاکید کرد: به منظور حفظ منابع آب و جلوگیری از ایجاد تنش های آبی ، صرفه جویی آب وعدم استفاده آب در مصارف غیراز شرب وبهداشت مانند صیفی وسبزی کاری وآبیاری درخت و... باید مد نظر عموم قرار گیرد تا دچار مشکلات احتمالی نشویم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید