تاکید رئیس بنیاد مستضعفان بر اتمام پروژه ترمینال جدید فرودگاه کیش تا بهمن


تاکید رئیس بنیاد مستضعفان بر اتمام پروژه ترمینال جدید فرودگاه کیش تا بهمن

کیش- ایرنا- رئیس بنیاد مستضعفان در سفر به جزیره کیش، از پروژه در حال ساخت ترمینال جدید فرودگاه این جزیره بازدید و بر تسریع روند تکمیل آن تاکید کرد

پرویز فتاح در این بازدید که با حضور مسئولان ارشد، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد و همچنین دست اندرکاران این پروژه انجام شد، ضمن ابراز خرسندی از توافق‌های صورت گرفته گفت: طی جلسه‌های پیشین با دکتر بانک بنا شد تا پس از توافق بین سازمان و شرکت ملی ساختمان محوطه این پروژه تا شهریور و کلیات آن تا ٢٢ بهمن به اتمام برسد.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت این پروژه در گرو پیروی از زمانبندی تعیین شده است افزود: شیفت های کاری باید برای شب و روز و بدون تعطیلی تعریف شود تا به نتیجه دلخواه دست یابیم.

مدیرعامل منطقه آزاد نیز در این دیدار با اشاره به همکاری با شرکت ملی ساختمان در انجام این پروزه گفت: در خصوص تامین منابع مالی پروژه ٢٠ درصد مبلغ به صورت نقد و مابقی با تهاتر زمین انجام می شود و برای پرداخت بخش نقدی مشکلی نخواهیم داشت و مطابق قرارداد از مرز ٢٠ درصد هم عبور کرده‌ایم.

غلامحسین مظفری اضافه کرد: قطعا این طرح می تواند به عنوان الگو نسبت به پروژه های گذشته، به لحاظ کیفیت و سازه ارتقا یابد؛ چرا که بخش عمده ای از تجهیزات پروژه در داخل و همچنین پل‌های تلسکوپی توسط یک شرکت دانش بنیان ساخته شده، که خود نشان دهنده ظرفیت بالای تولید داخل است.

مظفری با تاکید بر اینکه تسریع در روند اتمام پروژه به لحاظ اقتصادی و مالی به نفع همه دست اندر کاران خواهد بود گفت: سازمان منطقه آزاد کیش با جدیت تعهدات خود را مطابق قرارداد در بحث های تامین مالی پیش خواهد برد و توقعی که از شرکت ملی ساختمان به عنوان یک شرکت معتبر و توانمند دارد این است که به کمک بنیاد مستضعفان طی یک هم افزایی پروژه را به اتمام برساند تا منشا خیر و برکت برای کشور باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی