چرا سردار آزمون نیمکت نشین نشد؟ سرمربی زنیت فاش کرد!


چرا سردار آزمون نیمکت نشین نشد؟ سرمربی زنیت فاش کرد!

سرمربی زنیت گفت: آزمون باید به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی از تیم عذرخواهی می کرد ولی نیمکت نشین کردن او به خاطر این اتفاق اشتباه است. نوشته چرا سردار آزمون نیمکت نشین نشد؟ سرمربی زنیت فاش کرد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

چرا سردار آزمون نیمکت نشین نشد؟ سرمربی زنیت فاش کرد!

سیماک: نیمکت نشین کردن سردار اشتباه است
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۲
چرا سردار آزمون نیمکت نشین نشد؟ سرمربی زنیت فاش کرد!

سرمربی زنیت گفت: آزمون باید به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی از تیم عذرخواهی می کرد ولی نیمکت نشین کردن او به خاطر این اتفاق اشتباه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال زنیت شب گذشته در بیست و پنجم لیگ برتر روسیه به مصاف تیم تامبوف رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک برنده این بازی شد.

سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان بعد از پشت سرگذاشتن هفته جنجالی در روسیه به دلیل نقض چندباره پروتکل های بهداشتی و جریمه از سوی باشگاه اما در این بازی در ترکیب اصلی حضور داشت و برای تیمش درخشید. او گل اول تیمش را در دقیقه ۴۳ به ثمر رساند و پایه گذار پیروزی زنیت شد.

سیماک، سرمربی زنیت بعد از این پیروزی درباره جنجال آفرینی های هفته گذشته مهاجم ایرانی، گفت:

تفکر مجازات ورزشی برای آزمون درست نیست. درست ترین تست این است که بیرون بروید و در داخل ورزشگاه ثابت کنید که باید در ترکیب بازی کنید. او باید از تیم عذرخواهی می کرد. به همین خاطر این کار را کرد.

وی افزود:

مجازات کردن او در داخل زمین و نیمکت نشین کردنش به خاطر این اتفاق درست نیست. او باید در ترکیب می بود تا با گل هایش به تیم کمک کند. ما همه با هم به سوی هدف مهمی در حرکت هستیم و باید همدیگر را حمایت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج