واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه خودروهای حمل و نقل عمومی


واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه خودروهای حمل و نقل عمومی

عصر خودرو- مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه 512 هزار خودروی حمل و نقل عمومی، واریز شد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مرتضی ضامنی از واریز سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه 512 هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی (زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها، پیک موتوری و راهبران آموزشی و پرورش واریز شد.

وی افزود: سهمیه خردادماه ناوگان اعتباری بالغ بر 912 میلیارد ریال می‌باشد که در 11 تیرماه به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان کرد: اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و آنها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

براساس گزارش روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، وی در خاتمه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر "سماس" از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور