آرمان سند تحول بنیادین، درس خواندن دانش آموزان استثنایی، سمپاد و عادی در کنار هم است


آرمان سند تحول بنیادین، درس خواندن دانش آموزان استثنایی، سمپاد و عادی در کنار هم است

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تاکید کرد: آرمان یک مدرسه خوب مدرسه ترکیبی است و آرمان سند تحول بنیادین این است که دانش آموز استثنایی، دانش آموز سمپاد و عادی با هم درس بخوانند اما معلمین به روش های خودشان آموزش دهند و بایستی شرایط پذیرای الگویی را فراهم‌کنیم.

دکتر "سیدجواد حسینی" صبح امروز پنجشنبه دوازدهم تیرماه در مراسم‌ افتتاحیه مدرسه خیری بقیه الله (عج) شهر کرمان گفت: توفیق داریم در دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا (ع) این مدرسه افتتاح شود. امام رضا رئوف و مهربان بود. بدون منت و بسیار مهربانی می کردند که خیرین مدرسه ساز هم مهربانی ذاتی دارند و از امام خودشان‌ الگو می گیرند.

وی ادامه داد: این مدرسه به نام شهید و شاهد ساخته شده است. شهید حاج قاسم سلیمانی که سردار دلها هستند و از شهدا والا مقام هستند از شهید یوسف الهی به نیکی یاد می کرده و حتی وصیت کردند که در کنار مزار این شهید معظم به خاک سپرده شوند.

معاون وزیر آموزش و پرورش به سومین ویژگی این خانواده خیر نیکوکار اشاره کرد و افزود: این خانواده مشی و منش معلمی که داشتند و خانواده فرهنگی این مدرسه را بنا کرده است.

حسینی بیان کرد: اما نکته بعدی که مهم می باشد، این است که خانواده ای فرهنگی که منزل خود را که خاطرات زیاد از ابوی فرهنگیشان دارند، تبدیل به مدرسه کردند و ارزش کار را چندین برابر می کنند.

وی تاکید کرد: آرمان یک مدرسه خوب مدرسه ترکیبی است و آرمان سند تحول بنیادین این است که دانش آموز استثنایی، دانش آموز سمپاد و عادی با هم درس بخوانند اما معلمین به روش های خودشان آموزش دهند و بایستی شرایط پذیرای الگویی را فراهم‌کنیم.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: بنا داریم، این مدرسه، مدرسه ترکیبی باشد و دانش آموزان عادی و استثنایی در کنار هم درس بخوانند و ترکیبی باشد و هر چه برای مناسب سازی این مدرسه نیاز است از وزارت تامین‌خواهد شد و این مدرسه الگوی مدرسه های ترکیبی در استان‌ کرمان بشود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!