بوستان بانوان قزوین 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


بوستان بانوان قزوین 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

قزوین- ایرنا- معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: سومین بوستان بانوان قزوین در جنوب این شهر 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سید محمد علمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط فعلی هیچ‌گونه وقفه در ساخت این بوستان بوجود نیامده و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال آماده بهره‌برداری باشد.

وی اعتبار احداث این طرح عمرانی را ۱۴۷ میلیارد ریال اعلام و یادآورشد : بوستان بانوان یکی از نیازهای اساسی مردم منطقه بوده و با احداث این مجموعه تفریحی علاوه بر افزایش سرانه فضاهای سبز شهری و بهره‌مندی شهروندان از این فضاها، به مجموعه‌های تفریحی شهر نیز افزوده خواهد شد.

علمی با اشاره به اینکه این مجموعه از وسعت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: امیدواریم احداث این پارک بتواند فضایی امن و آرامی برای حضور بانوان شهر در بوستان‌ها را فراهم کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه ایجاد محیط‌هایی مخصوص بانوان و برطرف کردن این نیاز به حق زنان از وظایف شهرداری‌ها است، گفت : این طرح یکی از فضاهای تفریحی و ورزشی است که توسط شهرداری برای مختص بانوان ساخته می‌شود.

وی افزود: فضاهای گردهمایی اجتماعی، زمین بازی کودکان ، پیست دوچرخه سواری ، آمفی تئاتر روباز و اماکن ورزشی در این بوستان پیش بینی شده است.

عملمی یادآورشد: در سال های گذشته شهرداری های مناطق ۲ و ۳ قزوین نیز اقدام به احداث پارک بانوان برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان بانو کرده اند.

قزوین دارای سه منطقه شهرداری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها