بازگشت رامبد جوان به خانه‌ها/ شهاب حسینی مجری می‌شود؟/ جنجال علی ملاقلی‌پور با کتونی ‌زرنگی/ لیلا بلوکات و عزت‌الله ضرغامی هم خبرساز شدند!/ شقایق فراهانی با سبیل به سینما برگشت!


بازگشت رامبد جوان به خانه‌ها/ شهاب حسینی مجری می‌شود؟/ جنجال علی ملاقلی‌پور با کتونی ‌زرنگی/ لیلا بلوکات و عزت‌الله ضرغامی هم خبرساز شدند!/ شقایق فراهانی با سبیل به سینما برگشت!

مجتبی احمدی؛ دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

الناز شاکردوست هفته گذشته کیک سی و شش سالگی‌اش را فوت کرد و باید گفت بعد از فیلم نرگس آبیار او در سینما نیز تولدی دوباره داشت. بی‌تردید بازی او در فیلم "شبی که ماه کامل شد" یکی از بهترین بازی‌های بازیگران زن ایرانی است که در سینما دیده شده است.

پیمان معادی، بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما هم این هفته تولدبازی داشت و شاید جذاب‌ترین تبریک‌ها به انتشار ویدیو‌های مشترکی از بازی‌ او و نوید محمدزاده برمی‌گردد که هنوز گوشه‌هایی از آن در فیلم "متری شیش و نیم" در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

لیلا بلوکات در اقدامی عجیب اقدام به انتشار ویدیویی از خود و گفتگویی لایو با دنبال‌کنندگانش داشت و ماجرای ابتلا به بیماری کرونا و اتفاقاتی که برای او رخ داده است را منتشر کرد. خیلی زود تصاویر او و ماجراهایی که برایش در این مسیر رخ داد، ویدیوی اول بسیاری از شبکه‌های اجتماعی بود.

ضرغامی رئیس اسبق تلویزیون در اعترافی اعلام کرد از توقیف فیلم "آدم برفی" پشیمان است و بسیاری معتقد بودند این اعتراف جنبه‌های دیگری دارد که به آینده سیاسی او بی‌ارتباط نیست.

رامبد جوان تصمیم دارد با 5 خواننده سریالی برای شبکه نمایش خانگی بسازد. او که بعد از ساخت برنامه "خندوانه" به یکی از چهره‌های فعال در سینما تبدیل شده است حالا تصمیم دارد به خیل علاقه‌مندان سریال‌سازی در شبکه نمایش خانگی بپیوندد و این حتما برای او با ریسک‌هایی هم همراه است.

علی ملاقلی‌پور، فرزند مرحوم ملاقلی‌پور کارگردان فقید و شهیر سینمای ایران که سریال "کتونی زرنگی"‌اش به دلایلی که همه می‌دانند روی آنتن نرفت، در گفتگویی جنجالی با خبرگزاری برنا باز هم خبرساز شد.

شهاب حسینی مجری می‌شود اما نه برای تلویزیون! خیلی‌ها منتظر بودند تا این چهره محبوب سینمایی را در جعبه جادویی بعد از سال‌ها در مقام مجری ببینند. اتفاقی که بسیار پر سر و صدا، رسانه‌ای و سپس تکذیب شد. او قرار است در مقام مجری به شبکه نمایش خانگی بیاید.

شقایق فراهانی با فیلم سینمایی "گل به‌خودی" با چهره‌ای متفاوت‌تر از همیشه به سینما برگشت. او با گریم مردانه‌اش اوایل هفته گذشته، به خبرسازترین چهره سینمای ایران تبدیل شد.

بهنام بانی هم از کنار فرم همیشگی چهره‌اش که به نوعی امضای این خواننده محبوب است گذشت تا با کاراکتری جدید به عنوان بازیگر جلوی دوربین سعید سهیلی برود تا خواننده‌ای دیگر نیز به دنیای بازیگران سینما اضافه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان