سندی از راز محبوبیت برانکو در بین هواداران پرسپولیس ؛ محبوبیت خریدنی نیست + سند


هواداران پرسپولیس این روزها کلیپی قدیمی را دست به دست می کنند که در آن برانکو ایوانکوویچ ، سرمربی سابق پرسپولیس در اقدامی جالب تمامی شاگردان خود را از روی تصاویر کودکیشان تشخیص می دهد. نوشته سندی از راز محبوبیت برانکو در بین هواداران پرسپولیس ؛ محبوبیت خریدنی نیست + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سندی از راز محبوبیت برانکو در بین هواداران پرسپولیس ؛ محبوبیت خریدنی نیست + سند

برانکو ایوانکوویچ همه بازیکنان پرسپولیس را از روی تصاویر کودکیشان شناخت
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | ۶:۰۹

سندی از راز محبوبیت برانکو در بین هواداران پرسپولیس ؛ محبوبیت خریدنی نیست + سند

هواداران پرسپولیس این روزها کلیپی قدیمی را دست به دست می کنند که در آن برانکو ایوانکوویچ ، سرمربی سابق پرسپولیس در اقدامی جالب تمامی شاگردان خود را از روی تصاویر کودکیشان تشخیص می دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیسی ها معتقدند ، برانکو ایوانکوویچ ، سرمربی سابق پرسپولیس بی جهت به محبوبیتی تاریخی بین هواداران این تیم نرسیده است.

در روزهایی که هواداران پرسپولیس از رسول پناه سرپرست این باشگاه گلایه مندند که چرا در مقابل همه زحماتی که برانکو برای پرسپولیس کشید از او شکایت ۱۳۰۰ صفحه ای کرده است، برخی از طرفداران پرسپولیس کلیپی قدیمی را از برانکو ایوانکوویچ سرمربی محبوب پیشین خود در فضای مجازی دست به دست می کنند.

نکته قابل توجه که در این کلیپ قدیمی مشاهده می شود این است که علی ضیا مجری برنامه فرمول یک در بخشی از برنامه آیتمی را طراحی کرده است که سرمربی سابق پرسپولیس باید شاگردان خود را از روی تصاویر کودکی آن ها تشخیص دهد و سرمربی کروات پرسپولیس در کمال ناباوری تمامی شاگردان خود را به درستی تشخیص می دهد!

البته از نگاه هواداران پرسپولیس، علت اصلی محبوبیت برانکو ، افتخارات بزرگی است که او برای سرخپوشان به ارمغان آورده بود. افتخارات برانکو در پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

سه قهرمانی در لیگ برتر ایران

یک قهرمانی جام حذفی ایران

سه قهرمانی سوپر جام ایران

یک نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا

شما کاربران عزیز پارس فوتبال می توانید این کلیپ را در بخش ویدیو این خبر مشاهده کنید.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی