این خوراکی‌ها را نخورید تا سریع لاغر شوید


این خوراکی‌ها را نخورید تا سریع لاغر شوید

اگر می‌خواهید سریع وزن خود را کم کنید، اما تصوری ندارید که از کجا یا چگونه شروع کنید، ما جوابی ویژه برای شما داریم. در حالی که همیشه بهتر است رژیم غذایی شما همراه با افزایش فعالیت بدنی باشد، غذا‌های معمول خاصی وجود دارد که می‌توانید از رژیم غذایی خود قطع کنید که تقریباً بلافاصله منجر به کاهش وزن می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، ما چند ماده غذایی پیدا کرده ایم که اگر به طور کامل از رژیم غذایی شما حذف شوند، شما را در مسیری صحیح برای موفقیت در کاهش وزن قرار می‌دهند. این غذا‌ها یا ارتباط مستقیمی با افزایش وزن دارند یا غذا‌های پر کالری هستند که به راحتی جایگزین‌های کم کالری پیدا می‌کنند.

نان سفید
کربوهیدرات‌های ساده (مانند نمونه‌هایی که در نان سفید یافت می‌شوند) به دلیل پر کردن معده شما بدنام هستند. با گذشت زمان، استفاده بیش از حد از نان سفید منجر به افزایش وزن شود، به خصوص وقتی هر روز در کنار همه غذا‌های خود از نان سفید استفاده کنید و این یعنی حداقل در هر وعده غذایی ۱۵۰ کالری اضافی مصرف می‌کنید.

نوشیدنی‌های شیرین با کالری بالا
یک فنجان قهوه ساده دارای دو کالری (بله، دو) کالری است، اما اگر کرم قهوه‌ای طعم دار را به فنجان صبحانه خود اضافه کنید، به صورت تصاعدی باعث افزایش کالری می‌شوید. یک قاشق غذاخوری شیرین کننده شکلاتی دارای ۳۵ کالری است و هیچ ارزش غذایی ندارد. اگر روزانه دو قاشق غذاخوری شکر را در قهوه خود بریزید، یعنی ۴۹۰ کالری اضافی در هفته. شربت خامه‌ای و شربت‌های طعم دار و البته انواع آیس پک و نوشیدنی‌های شیرین مشابه نیز می‌توانند به راحتی می‌اهداف کاهش وزن شما را مختل کنند.

آب میوه
اکثر آب میوه‌ها که در سوپر مارکت می‌بینید، فاقد میوه واقعی و سرشار از طعم دهنده‌های مصنوعی هستند. در واقع، آن‌ها اغلب به میزان زیادی فرآوری شده و پر از قند هستند که نقش اصلی در افزایش وزن را ایفا می‌کنند. یک مطالعه در سال ۲۰۱۳ نشان داده که شواهد علمی کافی برای تأیید این امر وجود دارد که کاهش مصرف نوشیدنی‌های شیرین شده با شکر باعث کاهش شیوع چاقی و بیماری‌های مرتبط با چاقی می‌شود. به طور مشابه، مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۲ که در ژورنال بهداشت عمومی آمریکا منتشر شد، نشان داد که مصرف بیش از حد آب میوه با افزایش خطر چاقی در کودکان همراه است.

آب نبات و شکلات
همه ما می‌دانیم که مصرف شیرینی شکلاتی با افزایش وزن بیشتر در آینده همراه است. این بدان معناست که قطع خوراکی‌هایی مانند آب نبات و شکلات منجر به افزایش وزن می‌شود. این موضوع به مرور زمان باعث می‌شود قند خون شما نیز افزایش پیدا کند و در معرض خطر دیابت باشید.

نوشابه
اگر می‌خواهید سریع وزن اضافه کنید، نوشیدنی‌های شیرین مانند نوشابه را از رژیم خود حذف کنید. نوشیدن نوشابه منجر به مشکلاتی در استخوان بندی شما نیز می‌شود و در نتیجه مشکل پوکی استخوان را ایجاد می‌کند.
چیپس سیب زمینی
چیپس سیب زمینی دارای سدیم و چربی اشباع شده نیز هست. در حقیقت، یک مطالعه هاروارد در سال ۲۰۱۱ که در مجله پزشکی نیو انگلستان منتشر شد، نشان داد که شرکت کنندگانی که مرتب چیپس سیب زمینی مصرف می‌کنند در طی یک دوره چهار ساله به طور متوسط ۳.۳۵ پوند اضافه وزن داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس