خبرهای کوتاه چهارشنبه گلستان


خبرهای کوتاه چهارشنبه گلستان

گرگان ـ ایرنا ـ اعتراض شهروندان گرگانی به وضعیت نامناسب پارکینگ های شهری، انتشار فراخوان جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در گلستان، احداث سد مخزنی خاکی با 400 میلیارد ریال در آزادشهر و توزیع ٣00 تن مرغ دولتی در استان از جمله خبرهای کوتاه چهارشنبه گلستان است.

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در ۵ بخش رقابتی و ۳۰ موضوع در گرگان منتشر شد.

این رویداد فرهنگی در بخش های فیلم کوتاه ، فیلمنامه، فیلم سازان نوجوان، بخش ویژه آثار استان های گلستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی و قم و بخش جنبی برگزار خواهد شد و در مجموع حدود یک میلیارد ریال جایزه به نفرات بخش های گوناگون اهدا می شود.

اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های هنری مرتبط با سیره رضوی، کشف و معرفی استعدادهای جوان و تولید آثار فرهنگی با محوریت عطوفت در سیره امام رضا (ع) از جمله اهداف برگزاری این جشنواره اعلام شد.

**

فرماندار گرگان در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز گفت: در سه ماهه سال جاری ۹۴ فقره پرونده در حکم قاچاق به تعزیرات حکومتی ارسال شد که از این تعداد ۶۳ پرونده رسیدگی و بالغ بر ۸ میلیارد ریال به دریافت جریمه ختم گردید.

**

برخی شهروندان گرگانی در تماس با خبرنگار ایرنا از خرابی آسانسور در پارکینگ طبقاتی عدالت ۱۷ این شهر اعتراض داشتند و خواستار بهبود روند خدمات ارائه شده در این واحد خدماتی شدند

**
کلنگ سد کوچک مخزنی در شهر نوده خاندوز در شرق گلستان با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی مساحت ٦ هکتار به زمین زده شد.

**

مدیر پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: توزیع ۳۰۰ تن مرغ منجمد، با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در گلستان آغاز شد.

جامی افزود: ۴۱۲ تن مرغ منجمد رایگان در حال توزیع، بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است.

**

استاندار گلستان در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت :راه یابی تیم بسکتبال شهرداری گرگان به میادین آسیایی از مطالبات هواداران و علاقمندان به بسکتبال استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر