دانلود Pulsar Music Player Pro 1.9.7 – موزیک پلیر ساده و فوق‌العاده


نرم افزار Pulsar Music Player Pro 1.9.7 پخش موسیقی کم حجم است که چیزی از قویترین نرم افزار‌های پخش موسقی اندروید کم ندارد.

دانلود Pulsar Music Player Pro 1.9.7 – موزیک پلیر ساده و فوق‌العاده

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار‌های مختلفی برای پخش موسیقی ارائه شده است، اما معمولا برنامه‌های قدرتمند حجم زیادی دارند و پردازنده دستگاه شما را به مقدار قابل توجهی اشغال می‌کنند. حالا ما نرم افزاری را به شما معرفی می‌کنیم که درعین قدرت، کیفیت و زیبایی فوق العاده، حجم بسیار سبکی دارد؛ و در نتیجه باتری کمتری هم از گوشی شما مصرف میکند.

برنامه Pulsar Plus ضمن داشتن قابلیت‌های نرم افزار‌های مشابه با حجم کمتر از ۵ مگابایتی و طراحی و ساخت فوق العاده‌اش کاری می‌کند که با همه پلیر‌ها موسیقی خداحافظی کنید و برای همیشه از آن استفاده کنید.

دانلود Pulsar Music Player Pro 1.9.7 – موزیک پلیر ساده و فوق‌العاده

برخی از قابلیت‌های این برنامه:

طراحی منحصر به فرد متریال با انیمیشن‌های عالی مدیریت و پخش موزیک با آلبوم، هنرمند، پوشه و سبک دانلود خودکار و نمایش هنرمند و کاور آلبوم موزیک‌ها لیست پخش حرفه‌ای برای قرار دادن موزیک‌های دلخواه در لیست جستجوی سریع در میان آلبوم، هنرمندان و موزیک‌های گالری تابع قدرتمند تگ ادیتور برای ویرایش آسان تگ موزیک‌ها دارا بودن انواع تم‌های مختلف و رنگارنگ با امکان انتخاب تایمر خواب برای متوقف سازی آسان و خودکار پخش موزیک

در ادامه می‌توانید این نرم افزار را دانلود و از آن لذت ببرید.

تصاویری از محیط برنامه

دانلود Pulsar Music Player Pro 1.9.7 – موزیک پلیر ساده و فوق‌العادهدانلود Pulsar Music Player Pro 1.9.7 – موزیک پلیر ساده و فوق‌العادهدانلود Pulsar Music Player Pro 1.9.7 – موزیک پلیر ساده و فوق‌العاده


• دانلود و مشخصات فایل
دانلود Pulsar Music Player Pro 1.9.7 – موزیک پلیر ساده و فوق‌العاده

حجم: 6 مگابایت
نسخه: 1.9.7
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری