واکنش امیر قلعه‌نویی به خبر مذاکره اش با استقلال


واکنش امیر قلعه‌نویی به خبر مذاکره اش با استقلال

امیر قلعه‌نویی گفت: برای مجیدی به عنوان یک سرمایه ارزشمند فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم؛ فکر و ذکر من تا آخرین لحظه قراردادم، با سپاهان است. نوشته واکنش امیر قلعه‌نویی به خبر مذاکره اش با استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش امیر قلعه‌نویی به خبر مذاکره اش با استقلال

امیر قلعه‌نویی: برای فرهاد مجیدی در استقلال آرزوی موفقیت دارم
نویسنده : پارس فوتبال دات کام خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰
واکنش امیر قلعه‌نویی به خبر مذاکره اش با استقلال

امیر قلعه‌نویی گفت: برای مجیدی به عنوان یک سرمایه ارزشمند فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم؛ فکر و ذکر من تا آخرین لحظه قراردادم، با سپاهان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر قلعه‌نویی در گفتگویی تلویزیونی با شبکه اصفهان درباره شروع خوب سپاهان بعد از تعطیلات طولانی مدت توضیح داد:

اولاً از مردم عاجزانه خواهش میکنم به فکر سلامت خودشان و خانواده‌شان باشند و به فکر سلامت جامعه باشند و از مدافعان سلامت جامعه واقعا ممنونم و دست یکایک آن‌ها را می‌بوسم؛ اتفاق کرونا مسئله‌ای که بود که کسی تجربه‌اش را نداشت اما ما از همان ابتدا برنامه ریزی انجام دادیم و چند باره برنامه ریزی‌مان را دستخوش تغییر کردیم تا بتوانیم تیم‌مان را آماده نگه داریم. آن‌هم بعد از بازی پرسپولیس و ذوب آهن، حفظ تیم در شرایط آرمانی کار دشواری بود اما در دیدار با گل گهر، یکی از بهترین بازی های سپاهان انجام شد و توانستیم موقعیت های خوبی را ایجاد کردیم و دست پر از میدان خارج شدیم.

امیر قلعه‌نویی درباره شرایط‌ سپاهان و ذوب آهن گفت:

سپاهان تیم بزرگی است و امیدوارم روند ما ادامه داشته باشد چرا که هواداران و مردم اصفهان انسان‌های خوبی هستند و لیاقت‌شان بیشتر از اینهاست. خوشحالم که در برگشت دوباره‌ام به سپاهان، چند کار بزرگی را انجام دادیم. آن‌هم بعد از آن‌که سپاهان سالهای خوبی را سپری نکرد. بار قبل هم با ذوب آهن اتفاقات خوبی را تجربه کردم و اگر یکسری اتفاقات رخ نمی‌داد می‌توانستیم دستاوردهای بهتری را کسب کنیم اما علاقه مردم باعث شد تا از ذوب آهن به سپاهان بروم.

وی درباره تغییرات ایجاد شده در سپاهان هم اینطور گفت:

اینکه بخواهیم در سپاهان بعد از چند سال ناموفق، تغییر مثبت ایجاد کنیم کار بسیار دشواری بود اما خوشبختانه توانستیم به این مسئله برسیم و از همه کارگران سپاهان، مدیران مجموعه و هواداران ممنونم و تیم ما خوشبختانه برای چندین سال، پشتوانه سازی شده است؛ خط هافبکی جوان با حضور کریمی، نورافکن و یاسین سلمانی که پدیده فوتبال ایران خواهد شد.

وی درباره تست مثبت نورافکن هم پاسخ داد:

امید نورافکن در تمرینات تیم کرونا گرفت و تست اولش منفی بود اما در ادامه تمرینات دچار کرونا شده بود؛ تیم ما با سند و مدرک می‌گویم ۴۰ درصد از سه تیم دیگر کمتر هزینه کرده است و تقریبا با ذوب آهن بودجه‌مان یکسان است! سال بعد امیر قلعه نویی باشد یا نباشد، این تیم آینده خوبی خواهد داشت و این تیم آینده رویایی و ایده آلی خواهد داشت.

سرمربی سپاهان در پاسخ به حواشی حضورش در استقلال توضیح داد:

من در حال حاضر تمام تمرکزم روی سپاهان و بازی‌های باقی مانده است و می‌خواهیم با بهترین شرایط ممکن در ۳ جبهه‌ای که می‌جنگیم کار را به پایان برسانیم. من پیشنهاد تیم ملی را رد کردم چرا که می‌خواستم کارم را در سپاهان به پایان برسانم؛ برای فرهاد مجیدی به عنوان یک سرمایه ارزشمند فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم اما این را بگویم که فکر و ذکر من تا آخرین لحظه که با این تیم قرارداد دارم، با سپاهان است.

امیر قلعه‌نویی درباره فاصله تیمش تا صدر جدول و شانس قهرمانی اندک آن‌ها در پایان گفت:

ما به امید زنده‌ایم و برای هر مسابقه، به چشم فینال نگاه داریم و خوشحالم بازیکنانم به این نگرش رسیده اند که تا لحظه آخر بجنگند و شرافتمندانه مبارزه کنند؛ اگر یک باشگاه خوب که در تمامی رشته‌ها فعالیت دارد را بخواهیم نام ببریم، فقط می‌توانیم نام سپاهان را بیاوریم و تیمداری که سپاهان با حضور ۳۰۰۰ ورزشکار دارد انجام می‌دهد و به لحاظ ساختاری و مدل تیمداری، در ایران نظیر ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس