رمان «ترانه‌ فراموشی»؛ ماجرای دختری که پس از چند ماه بیهوشی، فراموشی گرفته است


رمان «ترانه‌ فراموشی»؛ ماجرای دختری که پس از چند ماه بیهوشی، فراموشی گرفته است

رمان «ترانه‌ فراموشی»، نوشته بنیتا مشیری، در 440 صفحه و به قیمت 55 هزار تومان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دومین کتاب بنیتا مشیری با عنوان «ترانه‌ فراموشی» توسط انتشارات مجید رونمایی شد. این رمان در ژانر عاشقانه – اجتماعی و در ۴۴۰ صفحه نوشته شده است.

در معرفی «ترانه فراموشی» آمده است: «این رمان، قصه‌ زندگی دختری‌ است که در جایی ناشناخته و در تاریک‌ترین لحظات زندگی‌اش صدای امواج دریا را می‌شنود و چشمانش را باز می‌کند و متوجه می‌شود بعد از چندماه کما و بیهوشی، فراموشی گرفته است و هیچ چیزی از خودش و خانواده‌اش نمی‌داند. دختری که در خوابش، زندگی گذشته‌اش را می‌بیند و وقتی بیدار می‌شود انگار به عالم رویا و خیال می‌رود. دختری که یک ترانه مدام درحال تعقیب کردن اوست و هردفعه یک تیکه کوچک از خودش را به او نشان می‌دهد. این ترانه، تنها یادگاری از گذشته‌ اوست و انگار تمام پازل داستان به همان ترانه و یاری کردن ذهن او برای به یاد آوردن کامل آن بستگی دارد.»

در بخشی از این رمان می‌خوانیم: «همه‌ آنچه که هست همه‌ آنچه که نیست همه انگار به‌جاست… ترانه‌ فراموشی مدام داره می‌چرخه، مثل یه آوا، یه آوا که توی نیاز گم شده، نیاز داره پیدا بشه، نیاز داره کامل خودشو نشون بده و برگرده پیش ماهیِ‌نقره‌ایش، عین یه قفل که فقط یه کلید میتونه بازش کنه، ماهیِ نقره‌ای همون کلیدِ روی نیاز، نیازی که بیشتر از هرچیز دنبال پیدا کردن خودشه، هرچی میره جلو بیشتر میفهمه همه ی اونچه داره و نداره، همه انگار از اول سزا بوده…»

۵۷۵۷

کد خبر 1405569

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد