تقدیم استوار نامه سفیر جدید کشورمان در وین به رئیس جمهور اتریش


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (/) از وین، عباس باقرپور اردکانی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران با الکساندر فان در بلن رئیس جمهور این کشور در کاخ ریاست...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از وین، عباس باقرپور اردکانی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران با الکساندر فان در بلن رئیس جمهور این کشور در کاخ ریاست جمهوری اتریش دیدار و استوارنامه خود را تقدیم وی کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما سفیر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار که طی مراسمی ویژه با حضور گارد تشریفاتی ریاست جمهوری برگزار شد، پیام دوستی رئیس جمهور ایران را ابلاغ و آمادگی کشورمان را برای گسترش هر چه بیشتر روابط با اتریش در زمینه‌های مختلف ازجمله سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر پایه روابط تاریخی و دیرینه دو کشور اعلام کرد.
رئیس جمهور اتریش نیز ضمن ابلاغ درود‌های گرم خود به آقای روحانی و یادآوری سفر مهم وی در تیرماه سال ۱۳۹۷ به اتریش و نیز تماس تلفنی دو رئیس جمهور در اردیبهشت ماه سال جاری، از توسعه روابط بین دو کشور استقبال و برای حرکت در این جهت اعلام آمادگی کرد.
باقرپور اردکانی پیش از این مسئولیت‌هایی از جمله مدیرکل حقوقی بین الملل وزارت امور خارجه، دستیار وزیر امور خارجه و همچنین سفیر و معاون نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو را بر عهده داشته است. وی هم اکنون سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در اسلواکی نیز می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا