کمیته روانشناسی شهری تهران تشکیل می‌شود


کمیته روانشناسی شهری تهران تشکیل می‌شود

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمیته روانشناسی شهری با همکاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره تشکیل می‌شود.

کمیته روانشناسی شهری تهران تشکیل می‌شود
الهام فخاری در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان نظام روان‌شناسی و شهرداری تهران که در راستای ارتقای سلامت روان شهروندان تهرانی منعقد شد، اظهار کرد: سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور از زمان تأسیس تاکنون در روند شکل‌گیری و بالندگی خود فراز و فرودهایی داشته اما در سال‌های اخیر با حضور اساتید خوشنام و برتر کشور، این حوزه مسیر رشد و همکاری‌های خوبی را طی کرده و سرمایه این سازمان سرمایه ارزشمندی است.

وی از تشکیل کمیته روانشناسی شهری با همکاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خبر داد و افزود: در این دوره با نگاهی ویژه که به حوزه اجتماعی و سلامت روان شهروندان در مدیریت شهری وجود دارد و با رویکرد تعاملی ریاست کنونی سازمان، تشکیل کمیته روانشناسی شهری راه را برای تعامل و مشارکت بیشتر باز کرده است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را گسترش و تعریف روشن‌تر و اثربخشی بیشتر برای شهر و همچنین کاراتر کردن سازمان نظام روانشناسی در امور شهری دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟