دیدار سفیر ایران در ترکیه با فرمانده مرزبانی ناجا


دیدار سفیر ایران در ترکیه با فرمانده مرزبانی ناجا

فرمانده مرزبانی ناجا: روابط خوب مرزی بین مرزبانان ایران و ترکیه برقرار است و بر این باور هستیم که همکاری و تعاملات را بیش از پیش گسترش دهیم.

دیدار سفیر ایران در ترکیه با فرمانده مرزبانی ناجابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار احمدعلی گودرزی در دیدار با دکتر محمد فرازمند، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، با تشریح آخرین وضعیت تعاملات مرزی ایران و ترکیه و همچنین مذاکرات تلفنی بین دو کشور، گفت: روابط حسنه مرزی بین مرزبانان دو کشور برقرار است و بر این باور هستیم که همکاری و تعاملات را بیش از پیش گسترش دهیم.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه روابط دیپلماسی، تاثیرگذار در تأمین امنیت مرز‌ها است، گفت: امید است دستاورد‌ها و همکاری‌های مرزی، مورد رضایت مرزنشینان و ملت‌های دو کشور باشد.

ضرورت گسترش همکاری‌ها و ارتقاء تعاملات با ژاندارمری کشور ترکیه
دکتر محمد فرازمند سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه نیز در این دیدار، به نقش مثبت و سازنده مرزبانی در تعامل با کشور ترکیه اشاره کرد و گفت: مرزبانی نیروی انتظامی نقطه تماس بین دو کشور ایران و ترکیه است و مرزبانان در انجام وظایف سازنده مرزی خود به خوبی عمل کردند که جای قدردانی دارد.
دکتر فرازمند بر ضرورت گسترش همکاری و ارتقاء تعاملات مرزی بین مرزبانی ایران و ژاندارمری ترکیه تأکید کرد و افزود: به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، برای ارتقاء تعاملات مرزی آماده هرگونه همکاری هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان