واژگونی تانکر حامل سوخت جاده برومی به اهواز را مسدود کرد


واژگونی تانکر حامل سوخت جاده برومی به اهواز را مسدود کرد

اهواز-ایرنا- رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: واژگونی یکدستگاه تانکر حامل سوخت در سه راهی صنایع فولاد (جاده برومی) به سمت اهواز باعث مسدود شدن این جاده و ایجاد ترافیک سنگین شد.

ابراهیم قنبری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در ساعت ۹:۵۹دقیقه امروز یک دستگاه تانکر حامل گازوییل در جاده سه راهی صنایع فولاد به سمت اهواز به دلیل خواب آلودگی راننده واژگون شد.

وی افزود: در پی این حادثه نیروهای ۱۲۵ سریعا به محل حادثه اعزام شدند و با ایمن سازی محیط حادثه از آتش سوزی تانکر حامل سوخت جلوگیری کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: نیروهای امدادی در حال حاضر در صحنه حضور دارند و در حال کنترل محل حادثه هستند.

قنبری با اشاره به اینکه این حادثه تا کنون تلفات جانی نداشته بیان کرد: بامداد امروز نیز یک دستگاه تانکر حامل بنزین در جاده اندیمشک واژگون شد که آتش نشانان از ایستگاه آتش نشانی با حضور در صحنه نسبت به ایمن سازی این تانکر سوخت اقدام کردند.

وی افزود: این تانکر که از شهرستان ماهشهر بارگیری شده بود سه کیلومتری پلیس راه با انحراف از جاده، واژگون شد و محموله بنزین آن نیز نشت کرد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: با توجه به نزدیک بودن شبکه برق به محل حادثه و گرم بودن هوا، انتشار بخار ناشی از نشت بنزین می توانست به یک حادثه گسترده منجر شود که با اقدام به موقع ماموران آتش نشانی از این حادثه جلوگیری شد.

قنبری در خصوص راه مقابله با این حادثه گفت: در چنین حوادثی برای تخلیه مخزن بنزین، نیاز به پمپ ضد جرقه است که وظیفه تامین و اجرای آن بر عهده عوامل شرکت پخش فرآورده های نفتی است.

وی با اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت افزود:با همکاری آتش نشانی و شرکت فرآورده های نفتی منطقه محل حادثه ایمن شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق