گذشت 140 میلیاردی شکات یزدی برای آزادی زندانیان غیرعمد مالی


گذشت 140 میلیاردی شکات یزدی برای آزادی زندانیان غیرعمد مالی

رئیس کل دادگستری یزد با اشاره به مشارکت مطلوب خیرین یزدی برای آزادسازی ممدجویان جرائم غیرعمد مالی از زندان های استان گفت: ازابتدای امسال تاکنون 140 میلیارد ریال گذشت رضایتمدانه از شکات یزدی اخذ شده است.

«غلامعلی دهشیری» با اشاره به عملکرد ستاد دیه استان یزد، اظهار کرد: به کوشش و همت اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه، شورای حل اختلاف صلحی زندان، مددکاران زندان و قضات اجرای احکام استان یزد و طی برگزاری ۱۱۰جلسه با شکات بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال از شکات پرونده‌ها در ابتدای امسال گذشت رضایتمندانه اخذ شده است .

وی افزود: ستاد دیه یزد از ابتدای امسال تاکنون موفق به آزادی ۵۹ مددجو محکوم مالی جرائم غیر عمد با پرداخت یک میلیارد تومان گردیده است .

به گزارش ایسنا و به نقل از ستاد دیه استان یزد،‌ رئیس کل دادگستری و رئیس هییت امناء ستاد دیه استان یزد با اشاره به تلاش و کوشش اعضا کمیته صلح و سازش برای حل و فصل نمودن پرونده محکومین جرایم غیر عمد،‌گفت: اعضا کمیته و مددکاران زندان در تلاش‌اند تا با رعایت شرایط انصاف در پرونده‌های قضایی و حقوقی طرفین و با اتکا به آموزه‌های دینی و اخلاقی تا حد ممکن بیشترین اخذ گذشت رضایتمندانه را داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی