فیات استرادا 2021 موپار؛ پیکاپ شهری برزیلی با جزئیات بیشتر! (+تصاویر)


مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی – مدتی قبل به معرفی وانت 13 هزار دلاری فیات در گروه خودروی عصرایران پرداختیم. محصولی به نام استرادا که خط تولید آن در برزیل فعال است. جزئیات بیشتر را می توانید در این لینک مطالعه کنید. اما به تازگی خبر جدیدی در رابطه با این پیکاپ کوچک منتشر شده که از تصمیم موپار برای بروزرسانی استرادا و ارائه 50 آیتم جدید برای...

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی – مدتی قبل به معرفی وانت 13 هزار دلاری فیات در گروه خودروی عصرایران پرداختیم. محصولی به نام استرادا که خط تولید آن در برزیل فعال است. جزئیات بیشتر را می توانید در این لینک مطالعه کنید.

اما به تازگی خبر جدیدی در رابطه با این پیکاپ کوچک منتشر شده که از تصمیم موپار برای بروزرسانی استرادا و ارائه 50 آیتم جدید برای آن حکایت دارد.

درباره موپار

کمپانی کرایسلر زیرمجموعه خود به نام موپار را در سال 1929 تاسیس کرد. این شرکت در زمینه تولید قطعات تولیدات کرایسلر مانند جیپ و داج فعالیت دارد و البته ارائه تولیدات محدود سفارشی و پرفورمنس نیز بخشی از فعالیت های آنرا تشکیل داده است. این مجموعه هم اکنون متعلق به ائتلاف فیات کرایسلر اتومبیلز است.

طراحی گرافیکی بدنه، گارد فلزی قسمت بار، محفظه حمل برای قسمت بار، رکاب فلزی، افزونه تقسیم قسمت بار به 2 بخش مجزا، گارد فلزی جمع شونده برای افزایش طول قسمت بار و ویژگی های دیگر می شود که هنوز موپار برای آن جزئیاتی را اعلام نکرده است.

طراحی گرافیکی جدید روی بدنه

فیات استرادا 2021 موپار؛ پیکاپ شهری برزیلی با جزئیات بیشتر! (+تصاویر)

با آنکه استرادا برای عرضه در بازار آمریکا مورد توجه قرار ندارد اما نمونه موپار آن جذابیت های این محصول را به میزان زیادی افزایش داده و ممکن است بازارهای هدف آن تغییر کند.

قیمت پایه استرادا از 13485 دلار آغاز می شود و در بازار مکزیک نیز با نام رم700 ارائه خواهد شد.

این محصول در بخش پیشرانه از نمونه 1.4 لیتری 88 اسب بخاری با گشتاور 91 پوندفوت استفاده می کند و در حالت آپشن نمونه 1.3 لیتری 109 اسب بخاری با گشتاور 103 پوندفوت نیز قابل سفارش است.

منبع: عصرایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن