صبحانه ورزشی 1399/4/11؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته/ چالش تمام نشدنی فدراسیون با ویلموتس


صبحانه ورزشی 1399/4/11؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته/ چالش تمام نشدنی فدراسیون با ویلموتس

داستان فدراسیون فوتبال و مارک ویلموتس وارد فاز جدیدی شده است.

طرفداری- در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/4/11؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

ادعای مارک ویلموتس: ایران به برند من آسیب زد

مارک ویلموتس مدعی است ایران به برند او در دنیا آسیب زده و به همین دلیل پول خود را کامل می خواهد.

به گزارش طرفداری، پرونده ایران و مارک ویلموتس به روزهای تصمیم گیری نزدیک می شود. یک دعوای حقوقی میان یک مربی بلژیکی و فدراسیون فوتبال ایران که رای فیفا برنده و بازنده اش را تعیین می کند.

ویلموتس به عنوان شاکی مدعی است ایران باید تمام پول قرارداد سه ساله اش را بپردازد و در نقطه مقابل فدراسیون فوتبال ایران مدعی است ویلموتس حتی 300 هزار دلار هم اضافه گرفته و باید این پول را برگرداند. البته فدراسیون فوتبال حاضر است همان غرامت سه ماهه را به ویلموتس بدهد ولی این مرد بلژیکی است که کوتاه نمی آید و می گوید؛ ایران به برند من آسیب زد.

به گفته یک منبع آگاه، در دفاعیه ویلموتس آمده است: فدراسیون فوتبال ایران باعث شد اعتباری که در فوتبال دنیا به دست آورده بودم، تخریب شود و شاید دیگر نتوانم با تیم ملی کشوری قرارداد ببندم. به همین دلیل آنها باید دستمزد هر سه سال من را پرداخت کنند.

همسر مارک ویلموتس: 44 صفحه دفاعیه نوشته ایم و دادگاه را می بریم

جزئیاتی تازه از دعوای حقوقی فدراسیون فوتبال ایران و مارک ویلموتس در طرفداری منتشر شد. در واکنش به این خبر، یک وکیل ساکن خارج از کشور در تماس با طرفداری جزئیات بیشتری را مطرح کرد.

وکیل مطلع از پرونده مارک ویلموتس به طرفداری گفت:

مارک ویلموتس یک وکیل سوئیسی کار کشته دارد. علاوه بر این وکیل، همسر ویلموتس نیز کارهای حقوقی او را پیگیری می کند. همسر مارک ویلموتس می گوید با دفاعیه 44 صفحه ای پیروز پرونده خواهیم بود. قبل تر طرف ایرانی پیشنهادی برای توافق را به وکلای ویلموتس ارائه کرده بود، همسر ویلموتس هم یک بار برای حصول توافق چراغ سبز نشان داده بود. اما حالا ادعای دیگری دارد و خسارت را تمام و کمال می خواهد. او می گوید با اطمینان از بردن پرونده دیگر دلیلی برای توافق وجود ندارد. دفاعیه 44 صفحه ای درخصوص همین ادعای مارک ویلموتس است که ایران به برند من آسیب زد. او با این ادعا طلب خسارت 8 میلیون یورویی دارد. اما فیفا هنوز نه حکمی صادر کرده و نه حتی به این ادعا رسیدگی کرده است.

هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول به پایان رسید؛ دربی مسی ها مساوی شد

* مس کرمان 0-0 مس رفسنجان

* آرمان گهر 2-0 نود ارومیه
* قشقایی شیراز1-0 سپیدرود رشت

* گل ریحان البرز 2-0 فجر سپاسی

*رایکا بابل 1-1 نیروی زمینی

*هوادار 0-1 استقلال خوزستان

*آلومینیوم اراک7-0 شهرداری تبریز

*داماش گیلان 0-1 خوشه طلایی ساوه

*ملوان 2-0 بادران تهران

فوتبال در اروپا

لیگ برتر:

برایتون 0-3 منچستریونایتد

لالیگا:

مایورکا 5-1 سلتاویگو

لگانس 0-3 سویا

بارسلونا 2-2 اتلتیکو مادرید

سری آ:

تورینو 1-2 لاتزیو

جنوا 1-3 یوونتوس

ریو آوه 4-3 براگا/ سه امتیاز دراماتیک با هنرنمایی مهدی طارمی

در چارچوب رقابت های لیگ پرتغال و در هفته بیست و نهم، دو تیم ریو آوه و براگا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 4 بر 3 ریو آوه به پایان رسید.

در این بازی ابتدا براگا در دقایق 22 و 27 توسط پالینیو و ریکاردو هورتا به گل رسید اما طولی نکشید تا مهدی طارمی در دقیقه 34 گل اول ریو آوه را با پاس نونو سانتوس به ثمر برساند. یک دقیقه بعد خود نونو سانتوس گل دوم تیمش را روی پاس مهدی طارمی به ثمر رساند و بازی به تساوی رسید و در دقیقه 41 دالا باز هم روی پاس نونو سانتوس و با تاثیر مهدی طارمی، موفق شد گل سوم را به ثمر برساند. این پایان کار نبود و پالینیو در دقیقه 81 بازی را به تساوی کشاند و مهم ترین صحنه بازی، دقیقه 96 بود که مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی گل چهارم را به ثمر رساند. این پنالتی با برخورد توپ به دست مدافع براگا به دست آمده بود تا مهدی طارمی به همراه نونو سانتوس مردان اول میدان باشند.

مهدی طارمی در این بازی 97 دقیقه بازی کرد و در دقیقه آخر بازی تعویض شد و از هواسکورد نمره 8.3 گرفت. پالینیو از براگا نمره 8.3 و نونو سانتوس نیز نمره 9.7 گرفت.

همچنین رولاندو در دقیقه 91 اخراج شد تا براگا کار را 10 نفره تمام کند.

براگا با این بازی 50 امتیازی ماند و در رده چهارم جدول قرار گرفت و ریو آوه نیز 47 امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 30 ژوئن 2020

جود بلینگام، هافبک 16 ساله و انگلیسی باشگاه بیرمنگام مورد توجه مسئولان دو باشگاه دورتموند و منچستریونایتد قرار گرفته است. در صورتی که بلینگام یکی از این دو باشگاه را انتخاب کند، احتمال توافق دورتموند و منچستریونایتد بر سر انتقال جیدون سانچو مشخص خواهد شد. (اسکای)

انتقال لروی سانه به بایرن مونیخ قطعی است و دو تیم بایرن مونیخ و منچسترسیتی برای انتقال سانه بر سر مبلغی پایین تر از 50 میلیون یورو به توافق رسیده اند. (کریستین فالک)

میلان به الکسی میرانچوک، هافبک لوکوموتیو مسکو علاقه مند است و احتمال معاوضه او با دیگو لاکسالت وجود دارد. (اسکای ایتالیا)

انتقال تانگی کواسی به صورت بازیکن آزاد به بایرن مونیخ نهایی شده و وی به قهرمان آلمان خواهد پیوست. (بیلد)

بعید است بایرن مونیخ قرارداد قرضی ایوان پریشیچ را به دائمی تبدیل کند. (اسکای آلمان)

لایپزیش برای جذب هوانگ هی چان، مهاجم 24 ساله اهل کره جنوبی با باشگاه ردبول سالزبورگ به توافق رسیده است. (اسکای آلمان)

مدیران ارشد منچستریونایتد، با ارائه رقم پیشنهادی بیش از 50 میلیون پوند برای جذب جیدون سانچو از دورتموند مخالف هستند. (اسکای اسپورتس)

ناپولی برای جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم 21 ساله لیل مصمم است و می خواهد خیلی سریع، رقبا را در راه جذب او شکست دهد. (جانلوکا دی مارتزیو)

تاتنهام مطمئن است پیر امیل هویبرگ را در تابستان از ساوتهمپتون جذب خواهد کرد. (تلگراف)

الکساندر نوبل، دروازه بان 23 ساله آلمانی شالکه در ژانویه با قراردادی آزاد به بایرن مونیخ پیوست. از یک جولای 2020 الکساندر نوبل رسما بازیکن بایرن مونیخ خواهد بود. او امروز در تست پزشکی این باشگاه حضور یافت. (وب سایت رسمی بایرن مونیخ)

اشرف حکیمی امروز (سه شنبه) وارد میلانو شد تا تست های پزشکی خود را پشت سر بگذارد و سپس قراردادش را با اینتر امضا کند. (جانلوکا دی مارتزیو)

اولین فصل حضور تاکه فوسا کوبو در لالیگا به همراه مایورکا سپری شد. حالا رئال مادرید می خواهد این بازیکن را به رئال سوسیداد قرض بدهد. (AS)

لوییک رمی روز سه شنبه در آزمایش های پزشکی بنونتو شرکت خواهد کرد و سپس با امضای قراردادی سه ساله به بنونتو خواهد پیوست. (جانلوکا دی مارتزیو)

یوونتوس به جذب فران تورس، وینگر و مهاجم اسپانیایی باشگاه والنسیا علاقمند است. (اوندا سرو)

شایعات زیادی پیرامون علاقه لیورپول به جذب کالیدو کولیبالی، مدافع میانی باشگاه ناپولی مطرح شده بود اما قرمزها هیچ علاقه ای به جذب این مدافع سنگالی ندارند. (اسکای)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...