پلمپ 1013 واحد صنفی متخلف در کرمان


پلمپ 1013 واحد صنفی متخلف در کرمان

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان از پلمپ یک هزار و 13 واحد صنفی متخلف طی سه ماهه ابتدای سال 99 در اجرای طرح بازدید و نظارت واحدهای صنفی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ " محمود پارسا" در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ، طرح بازدید و کنترل واحدهای صنفی توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس در شهر کرمان اجرا شد.

وی اظهار داشت : در این طرح از 34 هزار و 223 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که درنتیجه یک هزار و 13 واحد صنفی متخلف شناسایی و با دستور مقام قضائی پلمپ و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری و 731 واحد صنفی نیز به دلیل برطرف کردن تخلف های ایراد شده و گذشتن مهلت قانونی فک پلمپ شدند.

سرهنگ "پارسا" از صدور اخطاریه پلمپ برای 666 واحد صنفی دیگر خبر داد و گفت: همچنین از متصدیان 771 واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی اخذ و به 18 هزار و 519 واحد صنفی تذکر داده شد که در صورت عدم رعایت موازین و مقررات مربوطه با آنان برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان با اعلام تداوم و تشدید برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس ، از عموم شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی