کتاب «پدر معنوی حزب الله» روی پله چهارم نشست


کتاب «پدر معنوی حزب الله» روی پله چهارم نشست

چاپ چهارم کتاب پدر معنوی حزب الله؛ خاطرات و تحلیل ‌های سیدحسن نصر الله درباره آیت الله بهجت توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از انتشارات شهید کاظمی، چاپ چهارم کتاب پدر معنوی حزب الله؛ خاطرات و تحلیلی‌های سیدحسن نصر الله درباره آیت الله بهجت توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

این کتاب مجموعه خاطرات و تحلیلی‌های سید حسن نصرالله (یکی از قله‌های حماسه در جهان امروز و از پرورش یافتگان نور انقلاب) درباره آیت الله بهجت می‌باشد که توسط وحید خضاب (نوینده و مترجم تاب از افغانستان تا لندنستان ترجمه و توسط انتشارت شهید کاظمی روانه بازار شد.

در بخشی از این کتاب که به صورت گفتگو با سیدحسن نصرالله می‌باشد آمده است:
"... بنده شخصاً بسیاری از چیز‌هایی که در مورد حضرت شیخ بهجت نوشته و جمع‌آوری شده بود را خواندم، ولی معتقدم آیت الله بهجت در واقع پدری معنوی بودند و ما نیز ایشان را پدری معنوی می‌دانستیم. این موضوع پس از رحلت امام خمینی تقویت شد. هنگامی که دیدیم رهبر و، ولی امر ما یعنی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله الشریف) وقتی برای زیارت به قم مشرف می‌شوند بسیار اصرار دارند با حضرت شیخ (قدس سره) دیدار کنند، توشه بگیرند، سؤال کنند، استفاده ببرند و از راه‌نمایی‌های او بهره ببرند، دیگر تکلیف ما به عنوان سربازان و پی‌روان آن رهبر مشخص بود. در نتیجه شاید پس از رحلت حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) این ابوت روحی و معنوی و ارتباط روحی قوی‌تر شد. "

چاپ چهارم کتاب «پدر معنوی حزی الله» در ۸۰ صفحه با قیمت ۱۰ هزار تومان با گرد آوری و ترجمه وحید خضاب، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی