کیا اسپورتیج QL با چهره جدید به خیابانهای تهران آمد+ عکس و جزییات


در حال حاضر کیا اسپورتیج نسل جدید با پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر GDi در بازار ایران یافت می‌شود که اکثرا مدل 2018 هستند و ویژگی هایی، چون جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک، قابلیت دو دیفرانسیل AWD، سقف پانورامیک، فرمان کمکی برقی، رادار نقطه کور، سردکن و گرمکن صندلی‌های جلو و…را دارند.

اسپورتیج نسل جدید که پیش از این با پلاک ملی وارد بازار ایران شده بود، حال در نمونه فیس لیفت قدم بر خیابان‌های تهران گذاشته و در اختیار یکی از سفارتخانه‌ها است.

به گزارش سایت طلا به نقل از اسب بخار، کیا اسپورتیج QL پنجمین نسل از این کراس اوور متوسط کره‌ای است که سال ۲۰۱۵ به بازار جهانی معرفی شد. این خودرو برای اولین در نمایشگاه بین المللی خودروی شهر آفتاب ۱۳۹۵ به ایرانیان معرفی شد و در نهایت با مدل‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ پا به بازار گذاشت و پلاک ملی را دریافت نمود.

در حال حاضر کیا اسپورتیج نسل جدید با پیشرانه ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر GDi در بازار ایران یافت می‌شود که اکثرا مدل ۲۰۱۸ هستند و ویژگی هایی، چون جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک، قابلیت دو دیفرانسیل AWD، سقف پانورامیک، فرمان کمکی برقی، رادار نقطه کور، سردکن و گرمکن صندلی‌های جلو و…را دارند.

با وجود استقبال از اسپورتیج QL در زمان عرضه و آغاز رقابت جذاب این خودرو با کراس اوورهایی، چون رنو کولئوس، نیسان ایکس تریل و…، شاهد بودیم که تصویب ممنوعیت واردات خودرو باعث شد تا این کراس اوور کره‌ای آنچنان فروش بالایی را در ایران تجربه نکند. از سویی محدودیت‌های وارد خودرو منجر به این گردید تا نمونه فیس لیفت کیا اسپورتیج QL به صورت رسمی پا به بازار ایران نگذارد.

 کیا اسپورتیج QL با چهره جدید به خیابانهای تهران آمد+ عکس و جزییات

کمپانی کیا در سال ۲۰۱۹ فیس لیفت به نسبت جذابی را برای این خودرو معرفی کرد و تا حدی با ارتقای خطوط طراحی سپرها، ظاهر اسپورتیج جدید را اسپرت‌تر نمود. تغییر در قالب سپر جلو و عقب، گرافیک جدید کاسه چراغ ها، مه شکن‌های جدید، دیفیوزر‌های جدید، تغییر برخی اجزا و طراحی کابین باعث شده تا اسپورتیج QL فیس لیفت تفاوت ظاهری مشهودی را با نمونه اولیه داشته باشد.

حال به تازگی شاهد هستیم که یکی از سفارتخانه‌های فعال در تهران، یک دستگاه کیا اسپورتیج QL فیس لیفت سفید رنگ را با پلاک سرویس در اختیار گرفته است.

 کیا اسپورتیج QL با چهره جدید به خیابانهای تهران آمد+ عکس و جزییات

همان طور که از تصاویر اختصاصی اسب بخار مشخص است، نشان AWD بر روی درب جلوی خودرو دیده می‌شود و بدیهی است که این خودرو از نوع دو دیفرانسیل بوده و به جعبه دنده اتوماتیک مجهز است. همچنین نبود سقف پانورامیک و برخی جزئیات روی سپر جلو نشان می‌دهد که اسپورتیج QL این سفارتخانه از نوع فول آپشن نیست و در سطح میانی امکانات و تیپ بندی قرار دارد.

چندی وقتی است که به خاطر ممنوعیت واردات خودرو، امکان ورود محصولات روز بازار جهانی با پلاک ملی در ایران فراهم نیست و حضور خودرو‌های جدید کره ای، ژاپنی، آلمانی، فرانسوی و… در جاده‌های کشور به واسطه پلاک‌های سیاسی و یا گذر موقت حاصل می‌شود.

 کیا اسپورتیج QL با چهره جدید به خیابانهای تهران آمد+ عکس و جزییات

 کیا اسپورتیج QL با چهره جدید به خیابانهای تهران آمد+ عکس و جزییات

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 26.9 هزار خواص شگفت انگیز سرکه سیب/ دیابتی ها بخوانند | 2.9 هزار آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار/معاملات در بازار خودرو به حداقل رسیده است | 2.1 هزار تصویب واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها از طریق سازمان خصوصی‌سازی | 3.4 هزار تحلیل روزانه دلار تهران | 1.8 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید