بسکتبال NBA؛ تست کرونای دی آندره جردن و اسپنسر دینویدی مثبت اعلام شد


بسکتبال NBA؛ تست کرونای دی آندره جردن و اسپنسر دینویدی مثبت اعلام شد

دو بازیکن بروکلین نتس به کرونا مبتلا شدند.

طرفداری - دی آندره جردن و اسپنسر دینویدی، دو بازیکن مهم تیم بسکتبال بروکلین نتس به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش Espn، روز دوشنبه، دی آندره جردن، سنتر تیم بروکلین نتس با انتشار توییتی از مثبت اعلام شدن آزمایش کرونایش خبر داد. بدین ترتیب، دی آندره در شروع دوباره بازی های بسکتبال NBA در حباب دیزنی غایب خواهد بود. علاوه بر این، باشگاه بروکلین نیز خبر مثبت اعلام شدن تست کرونای اسپنسر دینویدی را اعلام کرد.

همه این موضوعات در حالی است که آمار ویروس کرونا و انتقال آن به بازیکنان NBA به سرعت در حال افزایش است. در خصوص تیم بروکلین نتس باید گفت که پیش از این، ویلسون چندلر، فوروارد این تیم نیز به دلایلی که مسائل خانوادگی عنوان شد، از حضور در اورلاندو و شرکت در مسابقات لیگ سر باز زد. همچنین کوین دورانت و کایری اروینگ، دو فوق ستاره نتس نیز همچنان به شرایطی بازی نرسیده و قطعا تیمشان را در اورلاندو همراهی نخواهند کرد. طبق منابع و اطلاعاتی که در اختیار Espn نیز قرار گرفته، چند روزی است که تمرین بروکلین نتس برگزار نشده است. با توجه به اطلاعیه قبلی لیگ، تیم ها می توانند تمرینات خود را بدون تماس بازیکنان با هم و رعایت فاصله اجتماعی برگزار کنند اما مشخص نیست به چه دلیل تمرین نتس فعلا معلق شده است.

با این حال، مارک بارتلستاین، مدیر برنامه برخی بازیکنان NBA از جذب دو بازیکن آزاد توسط بروکلین در آینده ای نزدیک خبر داده است. این بازیکنان جایگزین دی آندره جردن و دینویدی خواهند شد. همچنین روز گذشته، جاستین اندرسن به جای ویلسون چندلر وارد لیست نتس شده بود.

گفتنی است، تیم بروکلین در حال حاضر در جایگاه هفتم جدول رده بندی کنفرانس شرق قرار دارد و یکی از تیم هایی است که شانس حضور در پلی آف فصل جاری را دارد.

بیشتر بخوانید

بسکتبال NBA؛ تست کرونای الکس لن و جباری پارکر، دو بازیکن ساکرامنتو کینگز مثبت اعلام شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا