پیام نیازمند و یک شب مطمئن دیگر در نقش جهان (عکس)


پیام نیازمند چهاردهمین کلین شیت فصل را در پیروزی 2 بر صفر برابر شاگردان مربی سابقش تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند از زمانی که به سپاهان پیوسته در تمام مسابقات بازی کرده است. او در سی مسابقه لیگ هجدهم ، 4 بازی جام حذفی و امسال نیز در بیست و دو مسابقه لیگ برتر و دو بازی جام حذفی بازی کرده که تمام بازی های سپاهان در این دو فصل بوده است.


تداوم و پیشرفت او به گونه ای بوده است که عملا دو دروازه بان جوان دیگر سپاهان، نتوانستند رنگ حضور در ترکیب اصلی را ببینند.


نیازمند بار دیگر پس از پشت سر گذاشتن دوران طولانی مدت قرنطینه به دروازه سپاهان بازگشته بود؛ او خیلی زود تیمش را مسلط بر بازی دید و چند توپی هم که روی دروازه او ریخته شد با هوشیاری کامل پیام راه به جایی نبرد.


البته یکی از نکات ویژه بازی روز گذشته در مورد پیام خروج های به موقع بود که هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت های بسیار خوبی را از مهاجمان حریف گرفت تا این دروازه بان جوان که زمزمه های زیادی در رابطه با اتمام کارش در سپاهان شنیده می شود، چهاردهین کلین شیت فصل را در بیست و دومین مسابقه ثبت کند؛ البته در این آمار دیدار برابر پرسپولیس هم لحاظ شده که انجام نشد و کمیته انضباطی نتیجه بازی را سه بر صفر به سود شاگردان یحیی گل محمدی زد.


عکس از ابوالفضل ناظوری

پیام نیازمند و یک شب مطمئن دیگر در نقش جهان (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره فوق جذاب الهه جعفری بازیگر سریال نوروز رنگی بیرون سریال + بیوگرافی و عکس های زیبا