سوختن 2 کارگر در کارگاه تولیدی کفش خیابان انقلاب + عکس


سوختن 2 کارگر در کارگاه تولیدی کفش خیابان انقلاب + عکس

حوادث رکنا : آتش سوزی شب گذشته در کارگاه تولیدی کفش در خیابان انقلاب، 2 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش رکنا ، در پی تماس پرسنل این کارگاه با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود و آتش، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، شب گذشته بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه‌های ۴۶ و ۱ را به همراه خودروی پشتیبانی (خاور تنفسی) به محل حادثه در خیابان انقلاب، خیابان لاله زار نو اعزام کرد.

طاهر گودرزی افسر آماده منطقه ۵ عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان سه طبقه با کاربری‌های مختلف دیده می‌شد که طبقه منفی یک به سه کارگاه تولیدی کفش اختصاص داده شده بود و یکی از تولیدی‌ها به مساحت ۴۰ متر مربع شعله ور شده و آتش به سرعت در حال سرایت به تولیدی‌های مجاور بود.

سوختن 2 کارگر در کارگاه تولیدی کفش خیابان انقلاب + عکس

وی افزود: آتش نشانان پس از قطع برق و گاز ساختمان با بکارگیری چندین رشته لوله آبدهی و تجهیزات خاموش کننده به دو گروه عملیاتی تقسیم شدند که گروه اول از طبقه منفی یک، عملیات خود را آغاز کردند و گروه دوم برای جست و جوی محبوسین احتمالی وارد ساختمان شدند.

آتش به طبقات فوقانی نرسید

گودرزی خاطرنشان کرد: در این کارگاه با توجه مواد تولید کفش تعداد زیادی چسب، تینر و پارچه و لوازم مورد نیاز ساخت کفش وجود داشت که همگی قابلیت اشتعال بسیار بالایی داشتند و آتش نشانان پس از تلاش فراوان موفق شدند شعله‌های آتش را در کمترین زمان ممکن قبل از سرایت به کارگاه‌های همجوار و طبقات فوقانی مهار و کاملاً خاموش نمایند.

2 کارگر جوان سوختند

در این آتش سوزی دو کارگر ۳۶ و ۴۰ ساله از قسمت پا و دست دچار سوختگی شدند که تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند و علت اصلی بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان منطقه ۵ عملیات در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی