پرداخت بیش از 52 میلیارد تومان کمک معیشت ماهیانه به مددجویان آذربایجان شرقی


پرداخت بیش از 52 میلیارد تومان کمک معیشت ماهیانه به مددجویان آذربایجان شرقی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی از پرداخت بیش از 52 میلیارد تومان کمک معیشت ماهیانه به مددجویان تحت حمایت در بهار سال 99 خبر داد.

ابراهیم جعفری اظهار کرد: در سه ماهه نخست سالجاری بیش از 52 میلیارد و 600 میلیون تومان به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در قالب مستمری و کمک معیشت ماهیانه پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بالغ بر 78 هزار و 66 خانوار در سراسر استان در حال حاضر تحت پوشش کمیته امداد هستند که 59 هزار و 376 خانوار از این جمعیت مستمری ماهیانه دریافت کرده و مابقی خانوارها به شکل تک یا چند خدمتی تحت حمایت قرار دارند.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان افزود: جامعه تحت حمایت این نهاد از اسفند ماه سال گذشته تاکنون و به دنبال شیوع ویروس کرونا بیش از 5000 خانوار افزایش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: به علت ارائه خدمات در زمینه خودکفایی و اشتغال به مددجویان، به مروز زمان تعداد خانوارهای تحت حمایت این نهاد آهنگ کاهشی داشته است ولی در شرایط خاصی مانند شیوع ویروس کرونا تعداد خانوارهایی به پوشش کمیته امداد استان اضافه می شوند.
وی با تاکید بر ضرورت همراهی مردم و خیران با کمیته امداد گفت: مردم نیک اندیش می توانند کمک‌های مالی خود به نیازمندان آبرومند را از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد #041*8877* واریز کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد آذربایجان شرقی، جعفری یادآور شد: ایتام، زنان سرپرست خانوار، خانواده زندانیان، سالمندان، بیماران خاص و صعب العلاج، خانوارهای جامعه تحت حمایت کمیته امداد این استان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا