اشتوتگارت صعود کرد ، ناکامی ناباورانه هامبورگ


اشتوتگارت صعود کرد ، ناکامی ناباورانه هامبورگ

فوتبال دسته دوم بوندسلیگای آلمان با بازگشت تیم اشتوتگارت به دسته اول به پایان رسید.

اشتوتگارت صعود کرد ، ناکامی ناباورانه هامبورگبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ، فوتبال دسته دوم بوندسلیگای آلمان با بازگشت تیم اشتوتگارت به دسته اول به پایان رسید.
به گزارش گلز، در هفته سی و چهارم و پایانی بوندسلیگای دو آلمان دیشب تیم آرمینیا بیله فلد که ۳ هفته قبل صعود خود را مسجل کرده بود با ۳ گل تیم هایدن هایم را شکست داد. بیله فلدی‌ها آخرین بار در سال ۲۰۰۹ در دسته اول بوندسلیگا حضور داشتند.
تیم اشتوتگارت نیز که یک فصل را دور از دسته اول سپری کرده بود، ۱ - ۳ در خانه مقابل دارمشتات شکست خورد، اما به علت شکست هایدن هایم در رده دوم ماند و به دسته اول بازگشت. تیم
هایدن هایم نیز در پلی آف صعود و سقوط شرکت می‌کند.
تیم هامبورگ در خانه ۱ - ۵ مغلوب ساندهاوزن شد تا با ۵۴ امتیاز در رده چهارم بماند و بخت حضور در پلی آف را در آخرین روز از دست بدهد.
در پائین جدول تیم نورنبرگ در خانه هولشتاین کیل ۱ - ۱ مساوی کرد و باید در پلی آف سقوط و صعود با تیم سوم دسته سوم مسابقه بدهد.
--
در جدول نهایی بوندسلیگا دو آلمان تیم‌های آرمینیا بیله فلد با ۶۸ و اشتوتگارت با ۵۸ امتیاز اول و دوم شدند و به دسته اول بوندسلیگا راه یافتند. تیم هایدن هایم با ۵۵ امتیاز سوم شد و در پلی آف شانس صعود را جستجو خواهد کرد.
تیم هامبورگ با ۵۴ امتیاز چهارم، هانوفر با ۴۸ امتیاز ششم و بوخوم با ۴۶ امتیاز هشتم شدند. تیم نورنبرگ با ۳۷ امتیاز شانزدهم شد و برای ماندن در دسته ۲ باید در پلی آف برنده شود. تیم‌های وهن ویسبادن با ۳۴ و دینامو درسدن با ۳۲ امتیاز در رده‌های ۱۷ و ۱۸ قرار گرفتند و به دسته سوم سقوط کردند.
تیم‌های هامبورگ با ۵۴ و اشتوتگارت و هایدن هایم با ۵۲ امتیاز دوم تا چهارم هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند