البرز وارد وضعیت قرمز شیوع کرونا شد


البرز وارد وضعیت قرمز شیوع کرونا شد

کرج - ایرنا- استاندار البرز اعلام کرد که براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی البرز ، این استان وارد وضیت قرمز شیوع کرونا شده است.

عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در بازدید از دانشکده دندانپزشکی البرز بیان داشت: با این حال وضعیت استان به صورت مداوم در حال رصد است و ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه علوم پزشکی البرز داریم.

استاندار البرز اضافه کرد: از امروز در شیب تندی قرار گرفتیم که می تواند خساراتی را برای ما داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید از طریق رسانه ها اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتری داشته باشیم، گفت: ورود به وضعیت قرمز خبر بدی است ولی به ناچار باید اعلام کنیم که از تردد غیرضروری پرهیز شود و استفاده از ماسک ضرورت دارد و این الزام قانونی در ستاد ملی کرونا اجباری شد.

وی ادامه داد: تمام زیرمجموعه کادر بهداشتی و درمانی و بخش خصوصی در مقابله با کرونا اقدامات شایسته ای از خود به جای گذاشتند.

شهبازی با بیان اینکه از ۲۹ بهمن سال گذشته قرارگاه زیستی برای مقابله با کرونا در استان شکل گرفت، گفت: در این زمینه تیم منسجم اورژانس البرز نیز بسیار مجرب عمل کرد.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت : با پیگیری های صورت گرفته وعده داده شد که بیمارستان فردیس تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و بیمارستان شهر جدید هشتگرد نیز از پیمانکار قبلی گرفته شد و به سرعت تکمیل می شود.

شهبازی گفت: در خصوص احداث بیمارستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز پیگیری های لازم را داریم و بیمارستان کمالشهر نیز در حال پیشرفت است.

وی افزود: اکنون دانشکده دندانپزشکی البرز در بین ۴۴ دانشکده کشور در رتبه پانزدهم قرار دارد و پذیرش دانشجوی این دانشکده از سراسر کشور است.

شهبازی با بیان اینکه برای تکمیل دانشکده دندانپزشکی البرز کمک های لازم را خواهیم داشت، ادامه داد: البرز در ارایه خدمات الکترونیکی و تشکیل پرونده الکترونیک جزو پیشگامان کشور بود.

افزود: اقدامات خوب دانشگاه علوم پزشکی البرز در سطح ملی قابل تحسین است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی