هیچ اعمال محدودیت جدیدی برای استان کرمان اتخاذ نشده است/بررسی وضعیت 7 شهرستان جنوبی استان


هیچ اعمال محدودیت جدیدی برای استان کرمان اتخاذ نشده است/بررسی وضعیت 7 شهرستان جنوبی استان

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی از برگزاری جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در جنوب استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: فردا این ستاد در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار و آخرین وضعیت هر شهرستان جنوبی بررسی خواهد شد و باتوجه به اینکه تست تشحیصی کرونای، دکتر بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار منفی شده این جلسه به ریاست وی...

دکتر "عباس تقی‌زاده" در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص احبار انتشار شده در فضای مجازی به نقل از استاندار کرمان پیرامون اعمال محدودیت‌های ایجاد شده در استان کرمان گفت: اخبار انتشاری در فضای مجازی درباره محدودیت‌های زیاد در استان کرمان، کذب است.

وی با اشاره به محدودیت‌های که در استان کرمان تصویب شده اظهار کرد: محدودیت‌های جدیدی در استان کرمان تصویب نشده است و طبق آخرین مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان کرمان، استفاده از ماسک از ۱۵ تیرماه در اماکن سرپروشیده و پرجمعیت و ادارات اجباری خواهد بود گفتنی است که از نهم تیرماه باید ادارات استان به ویژه دستگاه‌های خدمت رسان آمادگی لازم در این زمینه را کسب کنند و به ترغیب ارباب رجوع برای استفاده از ماسک اقدام کنند.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با بیان این مطلب که گروه‌های نظارتی بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا نظارت حواهند داشت، تصریح کرد: رسانه‌ها باید اطلاع‌رسانی لازم در خصوص اجباری بودن زدن ماسک در ادارات و مکان های عمومی پرجمعیت را انجام دهند.

تقی زاده از برگزاری جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در جنوب استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: فردا این ستاد در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار و آخرین وضعیت هر شهرستان جنوبی بررسی خواهد شد و باتوجه به اینکه تست تشحیصی کرونای، دکتر بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار منفی شده این جلسه به ریاست وی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا برای ۷ شهرستان جنوبی با حضور فرمانداران این شهرستان بحث‌های کارشناسی و پیشنهاداتی ارایه و مورد بررسی و تصویب قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط