برگزاری جشنواره «زیر سایه خورشید» در آذربایجان‌غربی


برگزاری جشنواره «زیر سایه خورشید» در آذربایجان‌غربی

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی از برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید از 6 تا 13 تیر ماه در سطح استان خبر داد.

برگزاری جشنواره «زیر سایه خورشید» در آذربایجان‌غربیادریس آقالو، دبیر جشنواره «زیر سایه خورشید» در آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره این جشنواره از ۶ تا ۱۳ تیر در سطح استان اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا در سطح کشور سعی شده است برگزاری جشنواره محدودتر و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته حضور کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور مردم همراه بود، افزود: امسال تا حد امکان سعی می‌شود این تجمعات مردمی کاهش یابد و به جای آن هزینه این مجالس صرف انجام کارهای عام‌المنفعه مانند آزادسازی زندانیان، کمک به ازدواج جوانان و تأمین جهیزیه شود.

آقالو با بیان اینکه اعضای این کاروان در برنامه خود حضور در پنج شهرستان تکاب، چالدران، چایپاره، شوط و ارومیه را در دستور کار دارند، بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، دیدار و گفت‌وگو با یک کارآفرین موفق، تقدیر از کادر درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا و پاکبانان از جمله برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید است.

وی تصریح کرد: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا از روبوسی و دست دادن با اعضای کاروان جلوگیری شده و پرچم بارگاه امام رضا(ع) و لباس خادمان روزانه چندین بار ضدعفونی شده و کسی حق دست زدن به پرچم را ندارد و استفاده از ماسک در کاروان ضروری است.

آقالو تصریح کرد: از آنجایی که تعدادی از مردم امکان سفر و زیارت امام رضا(ع) را در مشهد ندارند کاروان «زیر سایه خورشید» که از خادمان بارگاه رضوی هستند با حضور در شهرها و استان‌های مختلف پرچم حرم امام رضا(ع) را برای زیارت مردم به همراه خود آورده و از طریق امکان زیارت این امام بزرگوار را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!