چرا جلسه دیروز انتخاب شهردار فردیس از رسمیت افتاد؟


چرا جلسه دیروز انتخاب شهردار فردیس از رسمیت افتاد؟

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: روز گذشته حسین احمدوند عضو شورای اسلامی شهر فردیس، رضا اسماعیلی ذبیحی سخنگوی این شورا را به عنوان کاندیدا برای تصدی شهرداری فردیس معرفی کرد و ذبیحی نیز خواستار مهلتی برای ارائه رزومه خود به شورای اسلامی شهر شد. در همین هنگام با خروج تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر فردیس از صحن علنی، جلسه از رسمیت خارج شد.

سید حسن افتخاریان در گفت‌وگو ایسنا در رابطه با جریان طرح سوال و استیضاح محمد خسرو زاده شهردار سابق فردیس، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر فردیس در جلسات گذشته اقدام به تذکر و طرح سوال از وی کردند که خسرو زاده موظف بود ظرف ۱۰ روز پاسخ سوالات را ارائه کند.

وی در ادامه توضیح داد: اعضای شورای اسلامی شهر فردیس ۲۷ خرداد ماه،۳۰ سوال از شهردار سابق فردیس پرسیدند و خسروزاده پاسخ سوالات را پس از ۱۳ روز به شورای اسلامی شهر ارائه کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر با هفت رای از پاسخ‌های خسرو زاده قانع نشدند و روز گذشته جلسه استیضاح شهردار فردیس برگزار شد، عنوان کرد: پس از استیضاح و برکناری خسروزاده با هفت رای موافق، کیهان نریمانی با اکثریت آراء اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان سرپرست شهرداری فردیس معرفی شد.

وی در بخش دیگری با اشاره به مطرح شدن طرحی در خصوص انتخاب مصطفی سعیدی سیرایی به عنوان شهردار منتخب شورای اسلامی شهر فردیس که در چهار مرحله به عنوان شهردار فردیس انتخاب شده بود، خاطرنشان کرد: در این آیین حسین احمدوند عضو شورای اسلامی شهر فردیس، رضا اسماعیلی ذبیحی سخنگوی این شورا را به عنوان کاندیدا برای تصدی شهرداری فردیس معرفی کرد و ذبیحی نیز خواستار مهلتی برای ارائه رزومه خود به شورای اسلامی شهر شد.

به گفته افتخاریان، در همین هنگام با خارج شدن تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر فردیس از صحن علنی، جلسه از رسمیت خارج شد.

وی همچنین در خصوص دلایل استیضاح و برکناری محمد خسروزاده شهردار سابق فردیس، تصریح کرد: به کارگیری نیرو بدون مجوز شورای اسلامی شهر در شهرداری، عملکرد نامناسب در روند انتزاع فردیس از کرج، برگزاری نشدن به موقع مزایدات و مناقصات و غیره از جمله سوالاتی بود که از وی پرسیده شده بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا