برگزاری دوره مدرسه تابستانی زبان فارسی ویژه دانشجویان خارجی دانشگاه چمران اهواز


رئیس مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی (آزفا)، گفت: دوره‌ای تحت عنوان مدرسه تابستانی زبان فارسی ویژه دانشجویان خارجی طراحی کرده‌ایم که از 11 مرداد به مدت یک ماه برگزار خواهد شد.

داوود پورمظفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مدرسه تابستانی اولین تجربه ما در آموزش فوق‌العاده زبان فارسی است که به دلیل وضعیت اقلیمی شهر اهواز امکان برگزاری آن وجود نداشت. اما شیوع بیماری کرونا اگرچه مشکلات بسیاری به وجود آورد، فرصت‌هایی نیز داشت که یکی از این فرصت‌ها استفاده از آموزش مجازی است.

وی افزود: با توجه به استفاده از آموزش مجازی، ما نیز دوره‌ای تحت عنوان "مدرسه تابستانی زبان فارسی" طراحی کردیم که از ۱۱ مرداد آغاز می‌شود و تا ۱۱ شهریور ادامه خواهد داشت. ثبت‌نام در دوره مدرسه تابستانی آغاز شده و ویژه دانشجویان خارجی است.

رئیس مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی (آزفا) با بیان اینکه دوره مدرسه تابستانی محدود به آموزش زبان فارسی نیست، گفت: علاوه بر آموزش زبان فارسی، ادبیات فارسی نیز آموزش داده می‌شود و در کنار آن برنامه‌های فرهنگی نیز به صورت برخط اجرا خواهند شد.

پورمظفری ادامه داد: با توجه به اینکه دانشگاه شهید چمران اهواز پیش از شیوع بیماری کرونا زیرساخت‌های مناسب را برای آموزش مجازی تدارک دیده بود، امیدواریم بتوانیم آموزش‌ها را به صورت مجازی ادامه دهیم.

وی در پایان با اشاره به برنامه مرکز آزفا، گفت: با توجه به نیازهای زبان‌آموزان، برنامه سه تا پنج ساله‌ای در نظر گرفته شده است تا بر اساس آن بتوانیم محتواهای آموزشی با کیفیت آنلاین و آفلاین تولید کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا