قشقایی: برای مهار رکورد دوضرب دنیا برنامه‌ دارم/ فاصله اجتماعی را در باشگاه رعایت می‌کنیم


قشقایی: برای مهار رکورد دوضرب دنیا  برنامه‌ دارم/ فاصله اجتماعی را در باشگاه رعایت می‌کنیم

ملی پوش وزنه‌برداری کشورمان گفت: تمام برنامه‌های تمرینی ام به منظور جابجایی رکورد حرکت دوضرب...

حافظ قشقایی در گفت و گو با خبرنگار ورزش خبرگزاری فارس در خصوص تمرینات انفرادی‌اش، اظهار داشت: تمرینات نه چندان سنگینی را در شهر دالاهو، زیر نظر پدرم که به عنوان مربی همیشه در کنارم هست، به صورت منظم و مستمر دنبال می کنم. تمرینات هوازی و بدنسازی را انجام می دهم و مراقب هستم تا با آسیب دیدگی مواجه نشوم.

وی در خصوص هدفش برای ماههای آینده، گفت: ان‌شالله چند وقت دیگر رکورد دنیا را هم بتوانم بالای سر ببرم. هم اکنون رکورد دنیا، 174 کیلوگرم است. تمامی برنامه هایم در حرکت دوضرب روی مهار این وزنه بوده و در حرکت یکضرب نیز ایرادات تکنیکی را اصلاح کنم.

وی در مورد رعایت تدابیر بهداشتی، تصریح کرد: با رعایت اصول و موارد بهداشتی تمرینات را ادامه می دهم. در سالن تمرین شهرمان، فقط من به همراه پدرم و دو وزنه بردار دیگر اجازه تمرین داریم و فاصله بین ورزشکاران رعایت می شود. در ماهها گذشته نیز خودم به تنهایی در باشگاه تمرین می کردم.

دارنده مدال نقره جهان درباره ارتباط با کادر فنی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: امروز با آقای محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی صحبت کردم. چند روز گذشته نیز با علی جباری مربی تیم ملی تماس داشتم. کادر فنی در جریان تمام تمریناتم هستند و روی عملکردم نظارت دارند.

قشقایی در مورد نایب قهرمانی تیم وزنه برداری دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر، عنوان کرد: این فصل را در خدمت دانشگاه آزاد بودم و توانستیم به مقام دوم دست پیدا کنیم. این عملکرد راضی کننده بود. قرار است چند روز آینده باشگاه مبالغ باقیمانده قراردادمان را تسویه کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد