وزیر کشور: در تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم


وزیر کشور: در تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم

وزیر کشور با بیان اینکه شاید یکی از علل گرانیها، ضعف نظارت بر قیمت‌ها باشد، گفت: در تامین کالا‌های اساسی هیچ مشکلی نداریم.

به گزارش افکارنیوز،

عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز و در حاشیه پنجاه و دومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران بیان داشت: مهمترین موضوع مورد بررسی در جلسه امروز، بحث افزایش قیمت‌ها و گرانی در حوزه کالا‌ها و مسکن بود. دستگاه‌های مرتبط دعوت شدند و دلایل افزایش قیمت ارز و کاهش واردات در برخی حوزه‌ها دقیقا توضیح داده شد.

اخبار سیاسی- وی ادامه داد: موضوع تبلیغات و استفاده نامناسب از رسانه‌ها نیز در این جلسه مطرح شد. در تامین کالا‌های اساسی هیچ مشکلی نداریم. هم ثبت سفارش‌ها و هم واردات و تامین به گونه‌ای است که برابر با نیاز و حتی بیشتر از آن تامین شده است.

رحمانی فضلی با توجه به گزارش‌های ارائه شده در حوزه گندم، عنوان کرد: ١٠درصد افزایش خرید گندم نسبت به سال گذشته داریم. تا آخر فصل خرید، مشکلی در این حوزه نداریم.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر قیمت‌ها عنوان کرد: شاید ضعف نظارت بر قیمت‌ها داریم لذا مقرر شد نظارت بر توزیع کالای اساسی و خود کالا‌ها از منظر بخش خرد و کلان داشته باشیم. بجای اینکه داخل بازار و خیابان برویم و اصناف نظارت را انجام دهیم بایدزنجیره تولید تا عرضه مورد نظارت قرار گیرد. هم تعزیرات و هم حوزه حمایت از مصرف کننده دقت کنند نظارت در راس امورشان باشد.

وزیر کشور با اشاره به سیاست‌های رسانه‌ای مطرح شده در این جلسه نیز تاکید کرد: رسانه‌های ما در بیان مشکلات و مسایل واقعیت‌ها را بگویند و شرایط کشور را تحلیل و دلایل را به طور اساسی مطرح کنند و از مردم بخواهند کمک کنند تا از این مقطع عبور کنیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در حوزه مسکن نیز معاون وزیر مسکن و شهرسازی گزارشی درباره اجاره بها و قیمت فروش دادند، گفت: برنامه‌های حمایتی از مستاجران و نیز در باره ساخت مسکن از سوی بخش خصوصی دادند که امیدواریم همه این‌ها منجر به خیر برای مردم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها