مهلت 72 ساعته مادورو به سفیر اتحادیه اروپا برای ترک ونزوئلا


مهلت 72 ساعته مادورو به سفیر اتحادیه اروپا برای ترک ونزوئلا

شفقنا- رئیس جمهوری ونزوئلا در واکنش به تحریم شماری از مقامات کشورش از سوی شورای اتحادیه اروپا، برای خروج سفیر اتحادیه مهلت سه روزه تعیین کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از شبکه خبری «اسکای نیوز عربی» و بخش عربی خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه، «نیکلاس مادورو»، رئیس جمهوری ونزوئلا بامداد امروز (سه شنبه) به وقت تهران، به تحریم های […]

مهلت 72 ساعته مادورو به سفیر اتحادیه اروپا برای ترک ونزوئلامهلت 72 ساعته مادورو به سفیر اتحادیه اروپا برای ترک ونزوئلا

شفقنا- رئیس جمهوری ونزوئلا در واکنش به تحریم شماری از مقامات کشورش از سوی شورای اتحادیه اروپا، برای خروج سفیر اتحادیه مهلت سه روزه تعیین کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از شبکه خبری «اسکای نیوز عربی» و بخش عربی خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه، «نیکلاس مادورو»، رئیس جمهوری ونزوئلا بامداد امروز (سه شنبه) به وقت تهران، به تحریم های جدید شورای اتحادیه اروپا علیه ۱۱ مسئول ونزوئلایی واکنش نشان داده و اعلام کرد که به «ایزابل بریلهانته پدروسا»، سفیر اتحادیه در کاراکس ۷۲ ساعت مهلت داده تا خاک کشورش را ترک کند.

مادورو طی سخنانی در کاه ریاست جمهوری ونزوئلا در شهر کاراکاس در این باره اظهار داشت: تصمیم گرفتم به سفیر اتحادیه اروپا در کاراکاس، برای ترک کشور ۷۲ ساعت زمان بدهم؛ استعمار اروپایی دیگر بس است؛ آنها که هستند تا به وسیله تهدید، برای تحمیل خود تلاش کنند؟

این در حالی است که پیشتر شورای اتحادیه اروپا نام ۱۱ مقام ونزوئلایی را در فهرست تحریم قرار داده و آنها را به تضعیف دمکراسی و حاکمیت قانون در این کشور متهم کرده بود.

این شورا ضمن اعلام این که تحریم های مذکور شامل مسدود کردن دارایی و ممنوعیت سفر به کشورهای اتحادیه اروپا می شود، مدعی شده بود که تحریم ها تنها برخی افراد مشخص را در بر گرفته و در مجموع تاثیری بر ساکنان ونزوئلا نمی گذارد.

خبر اصلی را در اسکای و اسپوتنیک ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...