نظارت بر جایگاه‌های اقامه نماز در راه های مواصلاتی استان تهران تشدید شد


نظارت بر جایگاه‌های اقامه نماز در راه های مواصلاتی استان تهران تشدید شد

تهران- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: نظارت استانداری تهران بر جایگاه های اقامه نماز در راه‌های مواصلاتی استان تهران به ویژه در حوزه رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشدید می شود و دستگاه های مسئول در این حوزه ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید پاسخگو باشند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران غلامرضا عباس پاشا روز دوشنبه افزود: ٣٧ نمازخانه در شرکت ملی فرآوردهای نفتی، ۱۶۷ نمازخانه در واحدهای پذیرایی و هفت مجتمع رفاهی سازمان میراث فرهنگی، چهار نمازخانه در چهار امامزاده سازمان اوقاف و امور خیریه، ۴۳ نمازخانه در مجتمع و ۲۵ راهدارخانه راهداری، ۱۱ نمازخانه در ایستگاه های مسافربری راه آهن و ٢٨ نمازخانه در فرودگاه مهرآباد در سطح استان وجود دارد.

وی ادامه داد: این دستگاه ها تمام توان خود را در حوزه اقامه نماز به کار گرفته‌اند و اقدام های انجام شده را به استانداری تهران گزارش دادند.

عباس پاشا تصریح کرد: در مجموع ۳۰۸ جایگاه ویژه برای اقامه نماز در استان تهران به صورت مجزا و یا در مجتمع های رفاهی و پذیرایی توسط سازمان ها و ارگان های مختلف دولتی برپا شده است که همگی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا