موحد: مسئولان برای تحقق شعار سال بیشتر تلاش کنند


موحد: مسئولان برای تحقق شعار سال بیشتر تلاش کنند

یاسوج - ایرنا - نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سال جهش تولید گفت: در این سال باید مسئولان با همکاری و تلاش شبانه روزی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم ،تحقق عملی شعار سال را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، سید محمد موحد روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه تاکید کرد که تحقق شعار سال تنها راه برون رفت جامعه از مشکلات موجود است.

وی یادآور شد در وضعیت کنونی رسانه ها با حمایت از شعار سال و روشنگری افکار عمومی برای تحقق شعار جهش تولید تلاش کنند
موحد در ادامه یکی از طرح های مهم برای برون رفت کهگیلویه از مشکلات موجود را جاده ملی دهدشت - پاتاوه دانست که در زمان تعیین شده به بهره برداری نرسید.

وی با اشاره به مطالبات بیش از یکهزار میلیاردی شرکت ها از مجریان این طرح افزود: با پیگیری های انجام شده تنها ۶۰۰ میلیارد ریال از این مطالبات تامین شد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده برای اجرای سه طرح جاده خیراباد به دهدشت، تامین آب دشت کلاچو و ارتباط مسیر فارس، خوزستان از کهگیلویه ، بودجه در نظر گرفته شده است.

موحد اضافه کرد:نیاز است روند اجرایی پروژه های نیمه تمام در حوزه آبرسانی،کشاورزی و دیگر بخشها سرعت بیشتری بگیرد.

فرماندار کهگیلویه نیز در این جلسه تعیین تکلیف پروژهای مهم در حوزه راه بخصوص ورودی های دهدشت و جاده ملی پاتاوه به دهدشت را از اولویت های مهم در سال جاری ذکر کرد و گفت:نیاز است این طرحها در سال جاری تعیین تکلیف و بهره برداری شوند.

علیرضا اتابک افزود:بهره برداری از پروژهای کد دار راه روستایی نیز از دیگر اولویت هایی است که باید به جد پیگیری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید