نماینده مجلس: کاهش درآمدهای دولت با مدیریت ارتباطات امکان‌پذیر است


نماینده مجلس: کاهش درآمدهای دولت با مدیریت ارتباطات امکان‌پذیر است

یزد- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های اقتصادی پاک و بدون آلایندگی گفت: در بحث ارتباطات اگر خوب مدیریت کنیم با کاهش وابستگی به اقتصاد نفتی می‌توان درآمدهای دولت را جبران کرد.

دکتر سید جلیل میرمحمدی روز دوشنبه در نشست شورای مدیران بخش فاوا به مطالبه بخش‌ خصوصی برای سرمایه‌گذاری در مسیر سودآور اشاره کرد و افزود: مدیران این بخش به ما حداقل مشاوره بدهند تا سرمایه‌گذاران در بخش‌های مرتبط با فضای ارتباطات و فناوری که صنعتی پاک و سبز است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در بخش ارتباطات هم قتصادی هم تحقق اهداف کشور است ادامه داد: در بخش آی‌تی (IT) در کشور و به خصوص در استان ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد که باید از آنها در این مسیر به نحو احسن استفاده کرد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت خوبی که در مسائل مخابراتی صورت گرفته بیان کرد: یکی از مشکلاتی که باید آن را رفع کنید موضوع عدم آنتن‌دهی تلفن‌های همراه در برخی از نقطه‌ها در جاده‌های بین شهری است که شاید در برخی از مواقع نیازی حیاتی برای مردم هم باشد.

میرمحمدی تاکید کرد: با این همه فعالیت خوب به نظرم جای فعالیت‌های اجتماعی در بدنه این اداره و زیرمجموعه‌های آن خالی است و چه خوب است که گاهی مشکلات و کمبودهای مردم را با کار خیری رفع کنید.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت حقوق مردم گفت: در انجام فعالیت‌های حوزه ارتباطات و فناوری به مردم و شرایط آنها توجه ویژه شود زیرا هرچه پیشرفت بوده با همکاری همین مردم به دست آمده است.

این مسوول تصریح کرد: به عنوان نماینده باید از شما بخواهم که در نصب دکل‌ها و دیگر مسائل حوزه فعالیت خود به شرایط زندگی و محل اسکان مردم نیز توجه ویژه داشته باشید هر چند با همه توان در مسائل مرتبط پای کار حمایت از شما هستم.

میرمحمدی بیان داشت: نمونه‌هایی داشته‌ایم که به عنوان مثال در میبد، دکل مخابراتی در چند متری خانه مردم نصب شده در حالی که طبق آئین‌نامه نصب دکل‌های مخابراتی این فاصله باید بیش از ۵۰ متر باشد.

این نشست به میزبانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد و با حضور مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش‌های مخابرات، زیرساخت، پست‌بانک، پست، نظام صنفی رایانه‌ای و نمایندگان اپراتور های تلفن همراه برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟