راه دسترسی شلمان به املش مشکل اعتبار ندارد


راه دسترسی شلمان به املش مشکل اعتبار ندارد

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: برای راه دسترسی شلمان به املش مشکل اعتبار نداریم بلکه مشکل تامین مصالح در منطقه است که تبدیل به معضل شده و در این راستا مذاکراتی شده تا انشاالله به زودی این معضل هم برطرف شود.

حجت‌الاسلام صفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه مشترک با مدیرکل بحران استانداری گیلان و مدیرکل آب منطقه‌ای استان اظهار کرد: در حوزه آب کشاورزی و آب شرب مشکلاتی در سطح شهرستان وجود دارد، همچنین تخریب و رانش جاده‌های مواصلاتی از دیگر معضلات شهرستان است که در جلسه امروز با هدف رفع موانع شهرستان در حوزه آب و راه موضوعاتی مطرح شد و مصوباتی داشتیم.

نماینده مردم رودسر و املش با اشاره به تعیین تکلیف سه پل تخریب شده در سیل سال ۹۷، افزود: مقرر شد در آینده‌ای نه چندان دور با مصوبات این جلسه موارد مذکور برطرف شود و همچنین تصمیماتی اتخاذ شده که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خصوص مشکلات معیشتی مردم، خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و مشکلات معشیتی موجود، مجلس یازدهم تاکید بر حل مشکلات مردم دارد و در کنار دولت به رفع نواقص می‌پردازد.

صفری، تکمیل راه شلمان به املش را معضلی برای شهرستان دانست و گفت: برای راه دسترسی شلمان به املش مشکل اعتبار نداریم بلکه مشکل تامین مصالح در منطقه است که تبدیل به معضل شده و در این راستا مذاکراتی شده تا انشاالله به زودی این معضل هم برطرف شود.

نمایند مردم املش در خصوص عدم دریافت مطالبات چایکاران، اظهار کرد: با توجه به بازار چای و قیمت موجود، پرداخت از جانب کارخانجات صورت گرفته اما تعللاتی از جانب سازمان چای وجود دارد که پیگیر رفع آن هستیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...