آمار باورنکردنی ستاره سرخپوشان در لیگ برتر !


آمار باورنکردنی ستاره سرخپوشان در لیگ برتر !

طبق آمار، پل پوگبا بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در زمینه خلق موقعیت است. نوشته آمار باورنکردنی ستاره سرخپوشان در لیگ برتر ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آمار باورنکردنی ستاره سرخپوشان در لیگ برتر !

پل پوگبا بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در زمینه خلق موقعیت است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۳
آمار باورنکردنی ستاره سرخپوشان در لیگ برتر !

طبق آمار، پل پوگبا بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در زمینه خلق موقعیت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پل پوگبا قبل از تعطیلی فوتبال و شیوع کرونا اصلا شرایط خوبی در منچستر یونایتد نداشت و حواشی اطراف او کار را به جایی رسانده بود که پس از پایان دوران نقاهت حتی در تمرینات منچستر یونایتد هم شرکت نمی‌کرد و زمزمه‌های خروج او از جمع شیاطین سرخ به گوش می‌رسید. پوگبا اما به مرور به تیم برگشت و سولسشر هم به او فرصت داد تا خودش را اثبات کند و حالا نتیجه کارش را ببیند.
پوگبا از زمان بازگشت فوتبال و البته بازگشت خودش به ترکیب منچستر یونایتد طبق آمار عالی کار کرده و به تمام هوادارانی که می‌گفتند منچستر یونایتد بدون پوگبا بسیار بهتر بازی می‌کند با عملکردی خوب ثابت کرده می‌توان به او امیدوار بود. شاید کسی در نگاه اول تاثیر گذاری او را متوجه نشود اما او هر ۲۷ دقیقه یک بار در این فصل یک موقعیت برای هم‌تیمی‌هایش خلق کرده که بهترین آمار بین تمام تیم‌های باشگاهی انگلیس به شمار می‌رود!

برخی شکست ناپذیری و روند نسبی رو به رشد یونایتد را هم به درخشش پوگبا ربط می‌دهند اما بر خلاف انتقاداتی که از پوگبا می‌شود، آمار نشان می‌دهد او در بهترین فرم خود قرار دارد و مهاجمان منچستر یونایتد باید از حضور او در جمع‌شان خوشحال باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی