آذربایجان‌غربی از قطب‌های موفق رشته ورزشی کبدی در کشور است


آذربایجان‌غربی از قطب‌های موفق رشته ورزشی کبدی در کشور است

ارومیه- ایرنا- رییس فدراسیون کبدی گفت: آذربایجان‌غربی یکی از قطب‌های موفق رشته ورزشی کبدی در کشور بوده و در صدد ارتقای دیگر استان‌ها نیز در این رشته هستیم.

عباس خواجه اورسجی روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کبدی آذربایجان‌غربی افزود: آذربایجان‌غربی یکی از قطب‌های کبدی کشور است و باید همه در این استان با همراهی هم پیشرفت و توسعه این رشته را بیش از گذشته رقم بزنند.

وی گفت: علاوه بر مربی تیم ملی جوانان، سه بازیکنان نیز از این استان در تیم‌های ملی حضور دارند که نشان‌دهنده ظرفیت کبدی آذربایجان غربی است.

رییس فدراسیون کبدی گفت: با انتخاب رییس جدید هیات کبدی این استان، می‌توانیم به روزهای خوب کبدی استان و میزبانی از اردوهای تیم ملی و مسابقات مختلف امیدوار باشیم.

اورسجی افزود: با شیوع بیماری کرونا، از حضور در سه رقابت مهم جهانی بازماندیم ولی با این حال امیدواریم با بهبود شرایط، در مسابقات ساحلی آسیا با اولین حضور بانوان به مدال خوش‌رنگ دست یابیم.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های فدراسیون، توسعه ورزش همگانی است که برگزاری جشنواره‌های همگانی و مسابقات کارگری، دانش‌آموزی و شهرداری‌ها در این خصوص در دستور کار است.

کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نیز در این آیین با اشاره به حمایت از تمام ورزشکاران رشته‌های مختلف به‌عنوان یکی از برنامه‌های اصلی اداره کل گفت: کبدی یکی از رشته‌های فعال استان بوده که در مسابقات مختلف درخشش داشته و ما نیز آماده حمایت همه‌جانبه از ورزشکاران این رشته هستیم.

در مجمع انتخاباتی هیات کبدی آذربایجان‌غربی، حسین پزشکیان با کسب تمامی ۱۸ رای ممکن برای یک دوره چهار ساله به‌عنوان رییس هیات انتخاب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت