سامانه‌ای برای ارتباط مردمی مجمع نمایندگان تهران راه‌اندازی می‌شود


سامانه‌ای برای ارتباط مردمی مجمع نمایندگان تهران راه‌اندازی می‌شود

تهران- ایرنا- سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از تصویب سامانه‌ای برای ارتباط مردمی مجمع نمایندگان تهران خبر داد و گفت: همچنین مقرر شد نمایندگان در مساجد هر منطقه برای ارتباط با مردم حاضر شوند تا سامانه ارتباط مردمی مانع حضور آنها در نقاط مختلف شهر نشود.

سومین نشست مجمع نمایندگان استان تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه به ریاست حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رییس سنی مجلس و با حضور محمدباقر قالیباف رییس این نهاد برگزار شد.

علی خضریان سخنگو مجمع نمایندگان استان تهران روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره این جلسه گفت: پس از سخنان خارج از دستور تعدادی از نمایندگان حاضر، در ابتدا نمایندگان گزارشی درباره بازدید روز گذشته از مناطق شهرری، فشافویه و حسن آباد ارائه کردند و مقرر شد در رابطه با رفع مشکلات رویت شده، بحث و بررسی‌هایی صورت گیرد.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم ادامه داد: همچنین مقرر شد تا برای شناخت بیشتر نمایندگان با موضوعات کلان، پنهان و آشکار شهر تهران، جلسه ای با حضور محمد باقر قالیباف جهت بررسی آسیب‌های اجتماعی، محیط زیستی و عمرانی برگزار شود.

خضریان افزود: طراحی سامانه ای برای ارتباط مردمی مجمع نمایندگان از موضوعات دیگری بود که در این جلسه مصوب شد و پس از حل مسائل زیربنایی به سرعت آغاز به کار خواهد کرد تا کاری ماندگار برای مجمع نمایندگان استان در دوره های دیگر مجلس هم باشد، ضمن اینکه می تواند الگویی برای تمامی استان های کشور باشد تا مردم به راحتی مسائل و مشکلاتشان را با نمایندگان در میان بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان در این نشست تاکید کردند که وجود سامانه ارتباط مردمی نباید مانع حضور نمایندگان در محلات و مناطق مختلف شهر باشد، از این رو مقرر شد نمایندگان با یک برنامه مشخص در مساجد هر منطقه با رویکرد مسجد محوری در جهت ارتباط با مردم و شنیدن مشکلات آنها حضور یابند. همچنین مقرر شد کارگروه مطالعات اراضی و املاک تهران تشکیل شود.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم یادآور شد: در این نشست مقرر شد، نمایندگان مجمع استان تهران در کنار بازدید و برنامه های خارج از مجلس، جلسات رسمی مجمع را به صورت هر ۱۵ روز یکبار بعد از نماز مغرب و عشا در روزهای دوشنبه برگزار کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط