ذوالفقار نسب: عبدی و علیپور، زوج خطرناکی هستند / مجیدی به درستی از استراماچونی پیروی کرد


ذوالفقار نسب: عبدی و علیپور، زوج خطرناکی هستند / مجیدی به درستی از استراماچونی پیروی کرد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: زوج عبدی و علیپور قدرت خط حمله تیم پرسپولیس تهران را افزایش می‌دهند.

ذوالفقار نسب: عبدی و علیپور، زوج خطرناکی هستند / مجیدی به درستی از استراماچونی پیروی کردبیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی تیم‌های پرسپولیس و پیکان، اظهار داشت: این ۲ تیم پس از وقفه طولانی مدت لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا برای اولین بار در یک بازی رسمی به میدان رفتند. به دلیل عدم برگزاری تمرینات منظم، از لحاظ کیفی بازی متوسطی را شاهد بودیم، اما به مرور زمان شرایط ۲ تیم بهتر خواهد شد.

عبدی فیزیک و سرعت خوبی دارد

او درباره عملکرد خط حمله پرسپولیس در بازی با پیکان، عنوان کرد: مهدی عبدی مهاجم جوان تیم پرسپولیس از شرایط فیزیکی مناسب و سرعت خوبی برخوردار است. او از نظر اخلاقی هم به نظر می‌رسد که وضعیت مناسبی دارد و آینده درخشانی خواهد داشت. علی علیپور هم ماه‌ها از شرایط مسابقه دور بوده، اما به مرز پختگی کامل رسیده است. به نظر من عبدی و علیپور زوج مناسبی را در حمله پرسپولیس تشکیل خواهند داد.

استقلال یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است

مربی سابق استقلال تهران در خصوص بازی این تیم مقابل سایپا، بیان کرد: تیم استقلال بازی پر حاشیه‌ای مقابل فولاد خوزستان داشت. آن‌ها حتما در جهت به آرامش رساندن تیم اقدامات لازم را انجام داده اند. استقلال یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است. تیم سایپا هم بازیکنان جوانی دارد و تغییرات مدیریتی را در این باشگاه شاهد بوده ایم.

او در زمینه تغییرات احتمالی کادر فنی استقلال و سایپا، گفت: من نمی‌توانم به جای مسئولان ۲ باشگاه صحبت کنم، اما تغییرات کادر فنی با توجه به تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر تصمیم درستی نیست.

با یک برد یا باخت نمی‌توان درباره تیمی نظر داد

ذوالفقارنسب در مورد عملکرد فرهاد مجیدی در تیم استقلال، تصریح کرد: او به خوبی از روش‌های تاکتیکی استراماچونی پیروی کرد، اما فوتبال فراز و نشیب زیادی دارد. با یک برد یا باخت نمی‌توان درباره تیمی نظر داد. امیدوارم مسئولان باشگاه استقلال تصمیمی با حداقل اشتباه را بگیرند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید