برگزاری هرگونه مراسم در آرامستان‌های تبریز ممنوع شد


برگزاری هرگونه مراسم در آرامستان‌های تبریز ممنوع شد

مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری تبریز اعلام کرد: درپی شیوع مجدد ویروس کووید19 و افزایش متوفیان کرونایی، محدودیت‌های حضور در وادی رحمت تبریز دوباره برقرار شد.

فرخ جلالی در حاشیه بازدید از نحوه اجرای تمهیدات اتخاذ شده در وادی رحمت، اظهار کرد: باتوجه به شیوع مجدد کرونا و تاکید نهادهای ذیربط بر ممنوعیت تجمعات، برگزاری هرگونه مراسم در سطح آرامستان‌های تبریز ممنوع می‌شود.

وی تاکید کرد: بر این اساس، ضمن ممنوعیت برگزاری مراسمات ترحیم و یادمان، حضور در آیین تشییع و تدفین اموات نیز فقط برای جمع محدودی از بستگان درجه یک امکان‌پذیر خواهد بود.

وی، شرط حضور محدود بستگان درجه یک در نماز میت، تشییع و تدفین را استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد و گفت: عوامل حراست و ماموران پلیس از حضور افرادی که هشدارهای بهداشتی را رعایت نکرده و جان دیگر شهروندان را به خطر اندازند، ممانعت خواهند کرد.

وی در عین حال یادآور شد: ممنوعیت حضور بستگان در تشییع و تدفین اموات کرونایی همچون گذشته برقرار بوده و روند تشییع و تدفین آنان با رعایت پروتکل های ویژه صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی آرامستان‌های شهرداری تبریز، جلالی با هشدار نسبت به افزایش مجدد آمار متوفیان کرونایی، خاطرنشان کرد: آرامستان های سطح شهر به دلیل ایجاد ازدحام و احتمال عدم رعایت فاصله اجتماعی، یکی از مناطق مستعد شیوع کرونا بوده لذا از شهروندان خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی از حضور در این اماکن خودداری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403