سریال کمدی موچین با حضور زوج جذاب علی صادقی و حمید لولایی


سریال کمدی موچین با حضور زوج جذاب علی صادقی و حمید لولایی

شما در سال های اخیر حتما سریال های ایرانی مختلفی را با بازی علی صادقی و حمید لولایی در تلویزیون تماشا کرده اید. این بار... ادامه مطلب... نوشته سریال کمدی موچین با حضور زوج جذاب علی صادقی و حمید لولایی اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

شما در سال های اخیر حتما سریال های ایرانی مختلفی را با بازی علی صادقی و حمید لولایی در تلویزیون تماشا کرده اید. این بار هم این دو بازیگر هنرمند در سریال موچین ظاهر شده اند که می تواند لحظات و اوقات فراغت شما را پر کند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای گرم تابستان هیچ چیزی نمی تواند مانند لم دادن روی مبل و تماشای یک سریال کمدی و جذاب، خنده را به لب های ما بیاورد و اوقات فراغت خانواده را پر نماید. شما در سال های اخیر حتما سریال های ایرانی مختلفی را با بازی علی صادقی و حمید لولایی در تلویزیون تماشا کرده اید. این بار هم این دو بازیگر هنرمند و خوش ذوق در سریال کمدی تازه و جذابی به نام موچین ظاهر شده اند که می تواند لحظات و اوقات فراغت شما را پر نماید.

دو هنرمند پرطرفدار سریال موچین

علی صادقی

علی صادقی یکی از بازیگران مطرح طنز کشورمان است. وی متولد سال ۱۳۵۹ می باشد و از کودکی وارد این حرفه شده است. وی در کارنامه کاری خود فیلم ها و سریال های مختلفی را دارد که می توان به چند مورد مانند سریال بزنگاه، نون خ که اخیرا فصل دوم آن از تلویزیون پخش شده و همچنین فیلم سینمایی هفت خط، خوش نشین ها و پنجاه کیلو آلبالو و… اشاره کرد.

حمید لولایی

حمید لولایی متولد ۱۳۳۴ است و او نیز کارنامه هنری بسیار خوبی دارد. بسیاری او را با مجموعه طنز ساعت خوش به یاد می آورند. او پس از چند سال با بازی در سریال زیر آسمان شهر در نقش خشایار مستوفی که به عنوان یکی از بهترین سریال های ایرانی در بین مردم شناخته شده است، توانست محبوبیت بیشتری پیدا کند. از دیگر کارهای او می توان به فیلم سینمایی هفت خط، چند میگیری گریه کنی و سریال های تلویزیونی مانند بزنگاه، چارخونه و خوش نشین ها که در آن با علی صادقی هم بازی بود اشاره کرد. همان طور که پیشتر اشاره شد این بازیگر با سریال موچین به سینمای خانگی آمده است.

همه چیز درباره سریال کمدی موچین

این بار حسین تبریزی با یک سریال کمدی خوش ساخت و خنده دار به نام موچین به شبکه خانگی آمده است. علاوه بر کارگردانی، نویسندگی این سریال را نیز خودش بر عهده دارد و می توان امیدوار بود که این سریال با بازی بازیگران حرفه ای و هنرمندی همچون حمید لولایی، علی صادقی و مرجانه گلچین که سال هاست در سریال های کمدی و طنز سینما و تلویزیون فعالیت داشته اند، بتواند اوقات فراغت مفرح و جذابی را برای بینندگان فراهم نماید.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

موضوع سریال کمدی موچین از چه قرار است؟

در این سریال کمدی با زبان طنز به مسائل روز اجتماع پرداخته شده و در طی آن بیننده شاهد یک داستان رمانتیک نیز خواهد بود. بهومیل هرابال Bohumil Hrabal جمله زیبایی دارد. او می گوید: “انصاف نیست دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی هزار بار ببینی و آنقدر بزرگ باشد که نتوانی آن کس را که دلت می خواهد حتی یک بار ببینی!”

پرسشی شبیه به جملات بالا ممکن است حتی برای یک بار در ذهن همه ما پیش آمده باشد، سریال کمدی موچین دقیقا به همین موضوع پرداخته است. پس اگر دوست دارید به پاسخ این پرسش برسید پیشنهاد می کنیم این سریال جذاب و دیدنی را از مرکز دانلود سریال یعنی سایت نیکی دیلی دانلود کرده و به تماشای آن بنشینید.

بازیگران سریال کمدی موچین

به دلیل پر مخاطب بودن سریال ها و فیلم های کمدی و علاقه مردم به آن ها، تولید کنندگان این ژانر سعی دارند محصولات متنوعی را تولید کنند تا بتوانند ساعات و لحظات شادی را برای بینندگان فراهم نمایند. تعداد سریال های ایرانی طنزی که در سال های اخیر در شبکه خانگی به نمایش درآمده است کم نیست و چند سریال کمدی در این شبکه توانسته با بازی بسیار خوب بازیگران محبوب ایرانی مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. به نظر می رسد سریال موچین نیز بتواند جایگاه خوبی در بین سریال های نمایش داده شده در شبکه خانگی پیدا کند.

سریال موچین در چند قسمت پخش می شود؟

فصل اول سریال موچین در ۱۳ قسمت تهیه شده که هر کدام به مدت ۴۵ دقیقه شما را سرگرم خواهد کرد. این مجموعه طنز با بازی بازیگرانی مانند علی صادقی، حمید لولایی، مرجانه گلچین، مهران رجبی، شهره لرستانی، رابعه اسکویی، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی فر، امین چنارانی، افشین غیاثی مجید شهریاری، سعیده عرب، آشا محرابی و امیر نوری تهیه شده و توانسته به یک سریال جذاب تبدیل شود. به طور قطع اگر این سریال مورد توجه بینندگان واقع شود، ممکن است فصل دوم آن نیز ساخته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس