توزیع 200 بسته ارزاق میان نیازمندان/ راه‌اندازی کاروان شادی مسجد امام رضا(ع)


توزیع 200 بسته ارزاق میان نیازمندان/ راه‌اندازی کاروان شادی مسجد امام رضا(ع)

گروه جهادی شهید مهدی عزیزی مسجد جامع امام رضا (ع) به مناسبت ایام دهه کرامت و همسو با رزمایش مواسات و همدلی، 200 بسته ارزاق میان خانواده های نیازمند با اولویت خانواده های آسیب دیده در دوره شیوع ویروس کرونا توزیع می کند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌ های مساجد خبرگزاری شبستان، گروه جهادی شهید مهدی عزیزی مسجد جامع امام رضا (ع) (واقع در تهران، اتابک، خیابان نفیس) به مناسبت ایام دهه کرامت و همسو با رزمایش مواسات و همدلی، 200 بسته ارزاق میان خانواده های نیازمند با اولویت خانواده های آسیب دیده در دوره شیوع ویروس کرونا توزیع می کند.

بنابر این گزارش، هر بسته که ارزش ریالی آن 500 هزار تومان است شامل برنج، چای، مرغ، روغن، چای، شکر، قند، رشته ماکارانی، تن ماهی و خرما است. همچنین بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و بطری حاوی مواد ضد عفونی کننده میان این گروه توزیع می شود.

این گزارش می‌افزاید، مسجد جامع امام رضا (ع) همچنین در سه شب پایانی دهه کرامت و به منظور گسترش فرهنگ شادی مومنانه اقدام به راه اندازی کاروان شادی می کند. این کاروان در این شب ها پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء از جلو این خانه خدا در سطح محلات نفیس، اتابک و خاوران حضور می یابند.

این گزارش می افزاید، 600 پرس غذای گرم نیز توسط گروه جهادی شهید مهدی عزیزی در شب پایانی دهه کرامت و مصادف با سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) میان کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه و همسو با کمک مومنانه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، توزیع می کند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم