چهار خانم سلبریتی در انتظار اولین فرزند +عکس


چهار خانم سلبریتی در انتظار اولین فرزند +عکس

تعدادی از ستاره‌ها و سلبریتی‌های هالیوود، در انتظار تولد نخستین فرزند خود هستند، تا برای نخستین بار مادر بودن را تجربه کنند.

این طور که به نظر می‌رسد آنها از تجربه چنین حسی در آینده‌ای نزدیک خوشحال به نظر می‌رسند و عکس‌های جالبی از خود را در طول دوران بارداری با طرفدارانشان در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند تا آنها را نیز در این احساس شگفت انگیز، سهیم کنند.

​به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک باتو، با چهار سلبریتی آشنا می‌شوید که در انتظار مادر شدن هستند:

کیتی پری

چهار خانم سلبریتی در انتظار اولین فرزند +عکس

کیتی‌پری خواننده جهانی است که در ماه مارس گذشته خبر بارداری خود را اعلام کرد. او نامزد اورلاندو بلوم بازیگر هالیوودی است. او در هنگام اعلام این خبر از شدت خوشحالی فریاد زد و آرزو کرد که فرزندش، دختر باشد. نتایج سونوگرافی نشان می‌دهد که آرزوی او به حقیقت پیوسته و کیتی به زودی صاحب یک دختر می‌شود. کیتی‌پری ۳۵ ساله است و جدیدترین عکس‌های بارداری خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

سوفی تِرنِر

چهار خانم سلبریتی در انتظار اولین فرزند +عکس

تقریباً هر روز رسانه‌های آمریکایی، عکس‌های جدید از این ستاره و بازیگر سریال تاج و تخت منتشر می‌کنند که همراه همسر خواننده‌اش جو جوناس، در حال گشت و گذار است. او ماه‌های آخر بارداری‌اش را سپری می‌کند. سوفی ۲۴ ساله است، و در عکس‌های جدید با عینک آفتابی و ماسک و شکم برآمده در حال عبور از خیابان است.

جیجی حدید

چهار خانم سلبریتی در انتظار اولین فرزند +عکس

مدل لباس جیجی حدید، ۲۲ ساله، خبر بارداری خود را در ماه مه گذشته اعلام کرد و در یک گفتگوی رسانه‌ای با جیمی فالون گفت که او و نامزدش مالک‌زین به زودی بچه دار می‌شوند و آنها از بارداری‌شان خوشحال است و احساس خوشبختی می‌کند. او عکسی از خود با لباس صورتی منتشر کرد که تغییرات زیادی را نمی‌شد از آن کشف کرد.

رومی استریجد

چهار خانم سلبریتی در انتظار اولین فرزند +عکس

رومی یکی از معروف‌ترین مدل‌های لباس در آمریکا است. او به تازگی خبر نخستین بارداری خود را اعلام کرد. او این خبر را با عکسی از خود و نامزدش منتشر کرد. این مدل ۲۵ ساله گفت. ما یک نوزاد داریم، یک پسر، او می‌گوید: سالها از مادر شدن می‌ترسیدم. اما حالا که قرار است به زودی مادر شوم بسیار خوشحالم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...